22 / 11 / 2024
fuzul

yurtdışı mağaza yatırımları

yurtdışı mağaza yatırımları

2018 yılında yüzde 9 büyüme yakalamayı hedefleyen perakende sektörünün gündeminde dijitalleşme ve yurtdışı yatırımları olacak..

Yurtdışı gayrimenkul yatırımlarında rekor seviye! Yatırımlar 10 senede 16 kat arttış gösterdi...

Yurtiçinde yerleşik kişilerin yurtdışındaki doğrudan yatırımları ocak-temmuz döneminde 3 milyar 401 milyon dolar oldu. Türklerin 2014'ten 2024'e kadar 16 kat artan yurtdışı gayrimenkul yatırımı, bu sene 1 milyar 470 milyon dolara ulaştığı kaydedildi. 

Yurtdışına yapılan yatırımların yüzde 45'i gayrimenkul! 

Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) tarafından yayımlanan 2024 yılı ikinci çeyrek Doğrudan Yatırımlar Bülteni’ne göre yurt dışındaki doğrudan yatırımların yüzde 45,2’si gayrimenkul sektöründe yapıldı.

Türkiye’den yurt dışına yapılan gayrimenkul yatırımları rekora koşuyor! 

Yurtdışına Türkiye’den yapılan doğrudan yatırımlarda 2024 Ocak-Nisan döneminde hizmetler sektörünün ağırlığı yüzde 72,1’e çıkarken, yatırımların yüzde 41’inin gayrimenkul için giden tutarlardan meydana geldiği görüldü. İşte o rakamlar...

Lüks markalar ABD'de gayrimenkul yatırımlarını genişletiyor: Wall Street Journal marka marka açıkladı! 

Gucci, Chanel ve diğer lüks markalar ABD'de gayrimenkul yatırımlarını artırmaya başladı. Pandeminin ardından yeniden mağazalardan alışveriş yapma devri başlayınca, markalarda şubelerini hem büyütmeye hem de daha eğlenceli hale getirmeye odaklandı. İşte detaylar...

Türk iş adamları yatırımlarını yurt dışında yapmaya başladı!

Yabancıların doğrudan yatırımı azalırken, Türk sermaye göçü artmaya devam ediyor. İlk yedi ayda doğrudan yabancı yatırımlar yüzde 17 azalarak 3,2 milyar dolar olurken, doğrudan yatırıma giden Türk sermayesi ise yüzde 7 artarak 3,1 milyar dolara çıktı.

Çiftçilere müjde! Tarım yatırımlarında hibe desteği limitleri resmen yükseldi! İşte o rakamlar...

Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre, tarıma dayalı ekonomik yatırımların desteklenmesinde hibe desteği verilecek proje alt ve üst limitleri yükseltildi. İşte ayrıntılar...

Akyapı yatırımlarına tam gaz devam ediyor!

Son bir yıl içinde Limonlu Bahçe Konakları, Metkap ve Big Country projeleriyle 3 milyar TL'lik yatırıma başlayan Akyapı, inşaatlarına son sürat devam ederken yeni projeleri için de arsa yatırımları yapıyor. Başta sanayi ve ticari projeleri için hazırlıkta olan Akyapı, Dudullu, Hadımköy, Başakşehir v

Türk markaları yurtdışında mağaza açılışlarını hızlandırdı!

Koronavirüs salgını sonrasında kiraların gerilemesiyle beraber Türk markaları yurtdışında mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 

Titanic Otel yurtdışı yatırımlarına hazırlanıyor!

Türkiye'de 8, yurt dışında 3 otelle faaliyetlerini sürdüren Titanic, Avrupa yatırımlarına hazırlanıyor. Grubun şu anda Almanya'da otel inşaatları aralıksız devam ediyor. 

Kelebek Mobilya’dan Ankara’da 2 yeni mağaza açtı!

Yeni mağaza yatırımlarına hız kesmeden devam eden Kelebek Mobilya, başkent Ankara'da 2 yeni mağaza açtı.

Derimod mağaza yatırımlarını hızlandırıyor!

Derimod Başkan Yardımcısı Murat Zaim, Türkiye’de 88 adet mağazalarının olduğuna dikkat çekti. Murat Zaim, "Mağaza açma tempomuz hızlı olmayacak. Ülkemizde sezonda 1-2 mağaza açacağız. Her yıl 1-2 yeni ülkeye girmeyi hedefleyeceğiz" dedi.

Ebebek Cevahir AVM’de mağaza açtı!

Mağaza yatırımlarına hız kesmeden devam eden ebebek yeni mağazasını Cevahir Alışveriş Merkezi'nde hizmete açtı...

Ramsey, 2021'in sonuna kadar 10 yeni mağaza açacak!

Ünlü marka Ramsey, mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 2021'in sonuna kadar 10 yeni mağaza açmayı hedefleyen ünlü marka, İzmir ve Katar’da da yeni mağazalar açacak.

yurtdışı mağaza yatırımları Haberi

yurtdışı mağaza yatırımları

2016'da terör olayları, darbe girişimi ve döviz kurlarındaki artıştan olumsuz etkilenen perakende sektörü, 2017'de toparlanmayı başardı. 2018 yılında yüzde 9 büyüme yakalamayı hedefleyen sektörün gündeminde dijitalleşme ve yurtdışı yatırımları olacak.

Türkiye'nin en dinamik sektörlerinden biri olan perakende 2017'de 2016'nın olumsuz etkilerini üzerinden atmayı başardı. Sektör yüzde 9 civarında büyüme yakaladı. Kurlardaki oynaklık sektörü olumsuz etkileyen gelişmelerin başında yer aldı. Markalar maliyetlerinde oluşan ek yük nedeniyle planladıkları yatırımlar konusunda çekimser kaldı. AVM'ler ve perakendeciler arasındaki kira anlaşmazlığı 2017'de de tartışmalara neden oldu.

Ekonomist Dergisi'nde yer alan habere göre, 2018'de kur dalgalanması ve yükselen maliyetler yine perakende sektörünün gündeminde olacak. Stok, nakit akışı ve maliyetleri kontrol altında tutmaya yönelik projeler ön plana çıkacak. Diğer taraftan perakendeciler yeni nesil tüketicilere ulaşmaya odaklanacak. Türkiye Alışveriş...