Yüzde 20 büyüme zorlu center Haberi
Geçtiğimiz yılı 553 milyon TL ciro ile kapatan Beymen, 2014’te yüzde 37 büyüdü. Genel Müdür Elif Çapçı, bu yılı 750 milyon TL ciro ile kapatacaklarını belirterek satışların yüzde 20’sinin Zorlu Center’daki mağazadan sağlandığını söyledi. Çapçı, “Daha önce varolan mağazalara odaklanmıştık. Geçtiğimiz yıl yeni mağazalar açtık. Ürün yelpazesini genişlettik. Mağazalarımızda hazır giyimin yanı sıra bisikletten hediyelik eşyaya, kitaptan oyuncağa kadar ürün gamına kadar farklı kategorilerde ürünler var. 2009’dan bu yana da ulaşılabilir lüks denen alanda da marka seçkimizi çok ağırlandırarak büyüdük. Artan büyüme rakamları da bu gelişmelerin etkisi ile gerçekleşti” dedi. Beymen markalı ürünlerde önemli açılımlar yaptıklarını anlatan Elif Çapçı, iki yıldır ayakkabı ve çantada toplam cironun yüzde 23’ünün kendi markalarından kaynaklandığını söyledi. İstanbul’un alışveriş konusunda yabancılar için tercih haline...