23 / 12 / 2024

Hazır ofis konsepti kira kontrat sürelerini ikiye katladı!

Hazır ofis konsepti kira kontrat sürelerini ikiye katladı!

Türkiye’deki hazır ofis sektörünün ilk yerel oyuncusu Plaza Cubes’un kurucularından Süleyman Çoruh, ortalama kira kontrat sürelerinin standart ofis kontratlarınınkini ikiye katladığını belirtti.



Türkiye’deki hazır ofis sektörünün ilk yerel oyuncusu Plaza Cubes’un kurucularından Süleyman Çoruh, ortalama kira kontrat sürelerinin standart ofis kontratlarınınkini ikiye katladığını belirtti. Çoruh, “Bunun nedeni hazır ofisin firmalara sunduğu sayısız fayda. Müşterilerimiz bir yıllık kontrat yapıp sonra yıllarca bizimle kalıyor” dedi. Hazır ofis konseptinin sunduğu hizmet firmalara temelde iki alanda fayda sağlıyor. Birincisi operasyonel konular için harcanan zaman ve emekten tasarruf edildiği için maliyet avantajı, ikincisi ise modern ihtiyaçlara cevap veren binalarda, prestijli lokasyonlarda çalışmanın sağladığı verimlilik artışı ve networking imkanı.


Hazır ofis sektörü dünyadaki toplam ofis arzının yüzde 12’sini oluşturuyor. Sektörün 5 yıl içerisinde hacmini ikiye katlayacağı öngörülüyor. Trendler bu yöndeyken, İstanbul da global haritadaki yerini sağlamlaştırıyor. İstanbul’da sektör hacmi son iki yılda ikiye katlandı. Türkiye’deki 85 firma içerisinde sektörün en büyük oyuncularından olan Plaza Cubes’un ortaklarından Süleyman Çoruh, hazır ofis konseptinin sağladığı imkanlar sayesinde firmaların kira kontrat sürelerinin de arttığını vurguluyor:


“Türkiye’de şirketlerin ortalama kira kontrat süreleri 2 yıldır. Bizim 1000’i aşkın müşterimizin tümünün kira ortalaması ise 4 yıl. Yani hazır ofisin sağladığı esneklik, müşteri ve çalışan memnuniyeti sayesinde firmaların kontrat süreleri ikiye katlanıyor. Müşterilerimizin büyük çoğunluğu bir senelik kontrat yapıyor, ardından çok memnun kalarak kontratlarını uzatıyor. 10 yıllık bir firma olarak, üst üste 7-8 senedir çalıştığımız firmalar var.


Hazır ofis konseptini çoğunlukla IT, bilişim, danışmanlık, CRM sektörlerindeki firmalar, etkinlik ajansları ve girişimciler tercih ediyor. Müşterilerimizin yüzde 70’ini kurumsal firmalar oluşturuyor ve bu hizmetten 3 bine yakın kişi faydalanıyor.”


“Siz işinizi yönetin, biz ofisinizi”


“Siz işinizi yönetin, biz ofisinizi” mottosu ile çalışan firma, dinamik ve profesyonel biçimde yönetilen plaza ofislerinde, müşterilerinin sadece işlerine konsantre olmasını sağlıyor. Mesai saatlerinde firma adıyla telefonları cevaplayan, yabancı dil bilen profesyonel bir ekibi bulunuyor. 7 gün 24 saat binaya erişim ve üst derecede güvenlik sunuyor. Tüm asistanlık, kargo kurye takip kabul ve gönderim işlemleri profesyonel bir ekip tarafından yürütülüyor. Bir ofisin ihtiyacı olan teknolojik donanımlar, toplantı odaları, lounge mekanları, ofis mobilyaları, aylık ısıtma, soğutma, elektrik, temizlik ve aidat giderlerinin tümü tek kalemde her ay sabit bir fiyat üzerinden ödeniyor.


Verimlilikve memnuniyet artıyor


A sınıfı ofis segmentinde değerlendirilen, Maslak, Levent, Ümraniye, Ataşehir ve  Ankara  Çukurambar’daki 8 lokasyonunun tümü, çalışanların daha konsantre ve verimli olmasını sağlayacak şekilde, modern ihtiyaçlara göre tasarlanmış. Gürültü, zayıf aydınlatma, kötü havalandırma, sıcaklık kontrolü yetersizliği gibi fiziksel koşulların çalışanları strese sevk ettiği biliniyor. Plaza Cubes ofisleri, gerekli tüm sağlık, ergonomi ve estetik koşullarını sağlıyor, ulaşımın kolay olduğu prestijli lokasyonları, sosyal etkileşime imkan tanıyarak networking’i güçlendiren keyifli mekanlarıyla optimum kalitede alanlar sunuyor.




Haber Karar Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;


Türkiye'deki hazır ofis sektörünün ilk yerel oyuncusu Plaza Cubes'un kurucularından Süleyman Çoruh, ortalama kira kontrat sürelerinin standart ofis kontıatlarınınkini ikiye katladığını belirtti. Çoruh, "Bunun nedeni hazır ofisin firmalara sunduğu sayısız fayda. Müşterilerimiz bir yıllık kontrat yapıp sonra yıllarca bizimle kalıyor" dedi. 


Hazır ofis konseptinin sunduğu hizmet firmalara temelde iki alanda fayda sağlıyor. Birincisi operasyonel konular için harcanan zaman ve emekten tasarruf edildiği için maliyet avantajı, ikincisi ise modern ihtiyaçlara cevap veren binalarda, prestijli lokasyonlarda çalışmanın sağladığı verimlilik artışı. 


Karar


Geri Dön