06 / 11 / 2024

ibis Adana Otel’in açılışı bugün yapıldı!

 ibis Adana Otel’in açılışı bugün yapıldı!

AKFEN GYO ve ACCOR işbirliğinin Adana’da gerçekleştirdiği ibis Adana Otel’inin açılışı Kültür ve Turizm Bakanı Sayın Ömer Çelik’in katılımlarıyla 26 Ocak 2013 tarihinde yapıldı





Açılışa Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik ve Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan’nın yanısıra kamu, iş dünyası ve sektörün ileri gelenleri ile Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Akın ve Accor Türkiye Genel Müdürü  Murat Kadaifcioğlu da katıldı. 


Adana ibis Otel açılışında konuşma yapan Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Akın, Akfen GYO olarak Türkiye genelinde ciddi anlamda eksikliği hissedilen uluslararası standartlarda kaliteli “ekonomik şehir otelciliği” konseptini ülkemizde yaygınlaştırmak için çalıştıklarını ifade ederek, “Akfen GYO’nun geliştirip, yatırımını yaptığı; uluslararası Accor Grubu’nun dünya üzerindeki en başarılı ikimarkası olan 3 yıldızlı İbis ve 4 yıldızlı Novotellerle Türkiye ve Rusya’da toplam 3.124 oda kapasiteli 18 otelden oluşan bir portföye ulaştık” dedi. Akın, sözlerine şöyle devam etti: 


“Akfen GYO olarak kısa bir süre önce 2012 operasyonel sonuçlarımızı açıkladık. Son 5 yılda,  sadece Türkiye’deki otellerimizde yaklaşık 2 milyon 100 bin misafirimizi ağırladık. 2012 yılında ortalama doluluk oranı bir önceki yıla göre yüzde 3 artış gösterek, yüzde 66 olarak gerçekleşti. Kira gelirlerimiz ise 31 Aralık 2012 itibariyle yine bir önceki yıla göre yüzde 15,3 oranında artarak, toplam 13,6 milyon Euro oldu. 2012 yılında elde ettiğimiz kira gelirlerinin yüzde 57’si Türkiye, yüzde 33’ü KKTC ve yüzde 10’u ise Rusya’daki otellerden geldi.”


Son yıllarda Anadolu’da kentleşmenin hızla arttığına da dikkat çeken Hamdi Akın, “Yükselen orta sınıf, daha iyiyi istiyor; daha bilinçli tüketiyor. Giderek artan ve zenginleşen orta sınıfa otelde konaklama alışkanlığının kazandırılması lazım. Bunun da en iyi yolu orta segment otelleri daha fazla hayata geçirmek. Türkiye'nin 2, 3 ve 4 yıldızlı  ve kurumsal otellere ihtiyacı var. Accor ile yaptığımız anlaşma çerçevesinde yeni yatırımlar yapmaya devam edeceğiz”  dedi. 


Accor Türkiye Genel Müdürü Murat Kadaifcioğlu konuşmasında; “hızla gelişmekte olan ülkeler arasında olan Türkiye’de otel yatırımlarının gelişen ticaret hacmi ile doğru orantılı olarak ihtiyaca  göre artmakta olduğunu belirtti. Accor Grubunun Türkiye’deki stratejisi ;2020 yılına kadar işletme ve isim hakkı verme yönetim şekilleri ile  minimum 50 otele ulaşmak, Novotel, Ibis ve Mercure  markalarını Türkiye’nin her bölgesine yaymak ve Accor Grubunun delux ve 5 yıldızlı markalarından   Pullman Ve Sofitel’i de Türkiye’de faaliyete geçirmektir.” dedi.





Adana’da kendi kategorisinde rakipsiz olacak

Avrupa’nın lider, dünyanın ise üçüncü büyük otelcilik grubu “ACCOR Hotels” ile stratejik iş ortaklığının yeni halkası ibis Adana; 165 odası ile hizmet vermeye başladı. Bu stratejik işbirliği çerçevesinde; ACCOR Grubu ibis  Adana  ile Türkiye’de 7 ayrı şehirde; özellikle iş amaçlı seyahat eden misafirlere en ekonomik fiyatlar ile, yüksek kalitede hizmet sunmaya devam ediyor. Dünya genelinde toplam 1900 oteli bulunan ve büyük başarı ile hizmet veren ekonomik oteller zinciri “ibis”, Adana’da, kendi kategorisinde rakipsiz olmayı hedefliyor. 



IBIS OTEL ADANA


İbis ailesi büyümeye devam ediyor. Accor grubunun tüm ekonomik otelleri “İbis” markası altında birleşti. İbis Otelleri artık 1900 oteli ile 92 ülkede hizmet veriyor. 


Etkin ve farklı personel politikaları ile kendi personelinin geleceğine büyük yatırımlar yaparken, misafirlerine çok uygun fiyatlara çok yüksek kalitede bir ürün ve servis sunan ve kendi kategorisinde rakipsiz olan ibis Adana, 165 odası ile 03 Eylül 2012’de Adana merkezdeki muhteşem otelinde ilk konuklarını ağırlamaya başladı.


Grubun başarısı çok büyük oranda standardizasyonda saklı. Son derece titizlikle belirlenmiş ve dünyanın her yerinde harfiyen uygulanan, takip edilen ürün ve servis standartları, personel için yapılan yatırımlar ve çalışana verilen önem sayesinde, her zaman yüksek kalite yakalanabiliyor ve sürdürülebiliyor.



Geri Dön