22 / 11 / 2024
fuzul

Keller Williams, Türkiye pazarına girdi!

Keller Williams, Türkiye pazarına girdi!

ABD'li gayrimenkul danışmanlığı şirketi Keller VVilliams, Türkiye pazarına girdi. Franchisingile büyüyeceklerini söyleyen şirketin Türkiye ve KKTC kurucu ortağı Emre Erol, "Ülkemiz bu alanda büyük fırsatlar sunuyor" diyor...




ABD'li gayrimenkul danışmanlığı şirketi Keller VVilliams, Türkiye pazarına girdi. Franchisingile büyüyeceklerini söyleyen şirketin Türkiye ve KKTC kurucu ortağı Emre Erol, "Ülkemiz bu alanda büyük fırsatlar sunuyor" diyor. 



Türkiye'de gayrimenkul danışmanlığı şirketlerinin sayısı her geçen gün artıyor. Gayrimenkul sektörünün gelişmesiyle birlikte artık yabancı birçok oyuncu Türkiye pazarına girmek istiyor. Bu şirketlerden biri olan ABD'li gayrimenkul danışmanlık şirketi Keller vvilliams. 2013 yılında Türkiye pazarına girdi. 



Global anlamda ise dünya çapında dokuz ülkede 700'e yakın bölge müdürlüğü ofisi ve 92 binden fazla danışmanı ile uluslararası bir gayrimenkul şirketi. 'Sahip olmaya değer kariyerler, sahip olmaya değer işler ve yaşamaya değer hayatlar' misyonuyla 1983 yılında. Gary Keller ve Joe VVİlliams tarafından kurulan şirket, 1991 yılında bayilik vermeye başladı. 2010 yılından itibaren global olarak büyümeye başlayan şirket, gayrimenkul sektörü tarihinin en zorlu yılları olarak nitelendirilen son yıllarda bünyesindeki danışman sayısıyla ABD'nin en büyük gayrimenkul şirketi haline geldi. 

Profesyoneldi girişimci oldu Türkiye pazarına Emre Erol ile giriş yapan şirket, franchising vererek büyümeyi hedefliyor. Emre Erol, Işık Üniversitesi İşletme Bölümü lisansı ve Middlesex Üniversitesi Yatırım ve Finans yüksek lisansının ardından Harvard Üniversitesi'nde OPM - (Owners/Presidents Management) programına katıldı. Gayrimenkul kariyerine 2002 yılında İstanbul - Levent Century 21 Platin markası altında başlayan Erol, bu süreçte Etiler Bölgesi'nde gayrimenkul danışmanlığı yapmanın yanı sıra iş geliştirme ve satış ekibine koçluk görevlerini de üstlendi. 2013 Mayıs ayından itibaren Keller VVİlliams Türkiye ve Kuzey Kıbrıs'ın kurucu ortağı ve başİşin Aynası Uygun yer: İstanbul, Ankara, Antalya, İzmir'in yanı sıra Bursa, Kayseri, Mersin, Tekirdağ, Adana, Eskişehir, Gaziantep, Kocaeli, Konya, Samsun ve KKTC. 

İlk sermaye: Yapılması gereken yatırım miktarı, başvuru sürecinde bölge müdürlüğü adayı ile yapılan ekonomik model çalışmasında şekilleniyor. 

Ciro hedefi: Bölge bazmda potansiyeller farklılık gösterdiği için her bölgenin hedefi her yıl revize ediliyor. 

Royalty: Yüzde 8 + KDV. 

Başvuru için: 0212 306 31 30 ya da [email protected] kanı olarak görev alan Erol, Kuzey Amerika'nın en hızlı büyüyen ve en büyük gayrimenkul danışmanlığı şirketi olan Keller VVilliams'ı Türkiye'de de büyütmeyi hedefliyor. 

Bölge müdürlükleri açıyor Keller VVİlliams'ın büyüme stratejisinin kültür ve değerlerini paylaşabileceği doğru lider ve bireyleri bulmaya odaklı olduğunu söyleyen Erol, bu kriterlere uygun adaylarla başarıya ulaşmayı esas aldıklarını belirtiyor. Keller VVİlliams iş modelinin bilinen anlamda ofis, şube gibi klasik anlamda bir franchising modeli olmadığına, bölge müdürlüğü sistemiyle çalıştıklarına dikkat çeken Erol, "Bu bağlamda yılbaşına kadar hedefimizi tutturmuş ve üç adet bölge müdürlüğümüzü açmış olacağız" diyor. Bölge müdürlüklerinin karlı ve dünya standartlarında yönetilen birer KOBİ olabilmeleri için ilk andan itibaren iş ve ekonomik modellerini beraber planladıklarını ifade eden Erol, şöyle devam ediyor: "Bölge müdürlüğünün hayata geçmesinden itibaren yatırımcılarımıza ve danışmanlarımıza eğitim ve koçluk. teknoloji ve pazarlama ve varlık yaratma konularında destek oluyoruz." KKTC'yi de hedefliyor 2014 yılında istanbul. Ankara, Antalya, İzmir'in yanı sıra Bursa, Kayseri. Mersin. Tekirdağ, Adana, Eskişehir, Gaziantep, Kocaeli, Konya. 

Samsun illerinde bölge müdürlükleri kurmayı planladıklarını belirten Erol, KKTC'yi de temsil ettiklerini, hedef bölgelerinin içinde KKTC'nin de bulunduğunu vurguluyor. 

Bayilik veren diğer şirketlerden farklı olarak, başlangıç lisans ücretini önceden belirlemediklerini ifade eden Erol, "İş modelimizi yerel piyasaya uygun hale getirirken, adayımızla birlikte bölgenin potansiyelini finansal modelimize yansıtıyoruz. Her iki taraf için de kazançlı olduğu takdirde fiyatlandırmayı konuşuyoruz" diyor. 



Ekonomist


Geri Dön