Adres Su ve Adres Natura Haberi
Birbiri ardına kampanya düzenleyerek devam eden projelerindeki konutları azaltmaya çalışan inşaat firmaları, yeni bir kampanya modeline geçiş yaptı. Yeni kampanyada amaç daha fazla konut alıcısına ulaşmak. Bunun için hedef kitle olarak orta gelir grubu seçildi. Lüks konut projelerini orta gelir grubuna satmak üzere yola çıkan firmalar elinde peşin parası olmayan ancak aylık geliri taksitleri ödemeye yeterli olan müşteriler için yüzde 1 peşinat modelini geliştirdi. Bu yolla yapılan satış modeli firmalara en az yüzde 15'lik satış olarak geri döndü. Milyonluk evler için de geçerli Sistemi ilk uygulamaya koyanlar nitelikli konut üreticileri oldu. Markalı konut üreticileri yüzde 1 modelini devreye sokup satışlarını artırınca diğer inşaat firmaları da modeli kendi pazarlama sistemleri arasına aldı. Kampanyanın uygulandığı projelerde ev fiyatları 75 bin liradan başlıyor ve...