altınbaş mücevherat Haberi
Ulutürk, Pera Pırlanta olarak mağazacılık alanında atak gerçekleştirerek marka bilinirliğini artırmayı hedeflediklerini kaydetti. 120 mağazaya sahip Altınbaş’a ilave olarak, daha üst gelir grubunu hedefleyen Pera Pırlanta’yı dünya markası kulvarına sokacaklarını kaydeden Ulutürk, şunları söyledi: “Yurtdışında Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Ukrayna, Azerbaycan, Makedonya ve Bulgaristan’da satış noktalarımız var. Başta Avrupa ve Ortadoğu ülkeleri ile Türki Cumhuriyetlere ihracatımızı artırma çalışmaları içerisindeyiz.” ‘Tüketici pırlantaya yöneldi’ Son 10 yılda tüketicilerin pırlantalı takılara yöneldiğini belirten Ulutürk, şunları söyledi: “Bu değişimin ana sebebi altın hammadde fiyatlarında aynı dönemde yaşanan yüzde 600’lük fiyat artışı gibi gözükse de pırlantalı takıların da tüm dünyada moda olması ve yaygınlaşması da en az o kadar etkendir. Amacımız 3 sene içinde açacağımız mağazalarla pazarda ilk akla gelen pırlanta markası olmaktır. Bunun temellerini de daha bugünden atmaya...