İstanbul Mücevher Fuarı Haberi
Mücevher ve takıda dünya devlerinin bile taklit ettiği Roberto Bravo sıradışı satış sistemiyle büyümeye odaklandı. İtalya, İstanbul, Moskova ofisleri dışında 7 ülkede 19 mağazası ve 130'u aşkın satış noktası bulunan marka küresel pazarda hedef büyüttü. Şirket geçen hafta birçok markanın çıktığı Rusya'nın en önemli merkezinde mağaza açtı. Kremlin Meydanı'ndaki Four Seasons Hotel'de açılan mağaza ile Chanel'e komşu olan marka 35 ülkeye tasarımlarını satıyor. Şirketin Türkiye çapında da 125 satış noktası var. Bunun 112'si Antalya'daki 5 yıldızlı otellerde... Roberto Bravo ürünleri İstanbul İkitelli'de bir atölyede üretiliyor. Markanın sahibi Aytaç Kamar, bu yıl pazarlama kalıplarını yıkan yeni bir strateji geliştirmiş. "3S Sıradışı Satış Sistemi" ile 130 olan satış noktası sayısının 170'e çıkarılması hedefleniyor. TAKLİTLE BAŞI DERTTE Markanın satış stratejisi kadar tasarımları da sıradışı....