Mall of İstanbul Solal Pazarlama Ödülleri'nde en güçlü adayı!
Haziran ayında Kopenhag’da yapılacak ve sektörün Oscar’ları olan “Solal Pazarlama Ödüllerinde” Mall of İstanbul büyük ödülün en güçlü adayı..
Alışveriş Merkezleri sektörünün uluslararası alanda en büyük organizasyonu olan, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi’nin (ICSC) her yıl düzenlediği ve en iyi pazarlama projelerine verilen, sektörün Oscarları olarakta anılan Solal Pazarlama Ödülleri'nde (ICSC Solal Marketing Awards) Mall of İstanbul aday olduğu her dalda finalde yarışacak.
Her yıl dünyanın farklı ülkelerinden yüzlerce başvuru yapılan, sektörün en prestijli ödülü Solal Pazarlama Ödülü (ICSC Solal Marketing Awards) bu yıl Haziran ayında Kopenhag’da düzenlenecek ödül töreni ile sektörün yıldızlarını belirleyecek.
B2B, Grand Opening ve Footfall kategorilerinde yarışmaya aday olan ve başvurduğu her dalda finale kalan Mall of İstanbul, sektöre yaptığı iddialı girişle büyük ödülün en kuvvetli adayı olarak gösteriliyor.
Mall of İstanbul Bilim Tüneli Sergisi ile “B2B ÖDÜLÜ” için finalde yarışacak!
Torunlar GYO tarafından 1,3 milyar TL yatırımla hayata geçirilen Türkiye’nin en büyük karma projesi Mall of İstanbul,23 Mayıs 2014’de yapılan açılışı ardından Almanya Konsolosluğu ve üniversitelerle süren görüşmeler sonucunda Merkezi Almanya’da bulunan ve bilimsel araştırmalara sağladığı katkıyla tanınan Max Planck Topluluğu’nun dünyaca ünlü ‘’Bilim Tüneli Sergisi’ni ’’ Mall of İstanbul’a Bahçeşehir Üniversitesi aracılığı ile getirerek 4 ay süresince ziyaretçilerine farklı bir deneyim yaşatmıştı.
Tübitak (Türkiye Bilimsel ve Teknoloji Araştırma Kurumu) ve Siemens sponsorluğunda gerçekleşen ve bilim ve teknolojinin geleceği nasıl değiştireceğini gösteren Bilim Tüneli Sergisi’nde; evren, madde, yaşam, karmaşıklık, beyin, sağlık, enerji ve toplum konuları ele alındı.
Açılışı,Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Davut Kavranoğlu, Bahçeşehir Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Enver Yücel, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şenay Yalçın, Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız, Almanya Büyükelçisi Eberhard Pohl ve Max Planck, Bilim Tüneli Proje Direktörü Dr. Peter M. Steiner, Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Torun ve Tübitak yetkilileri tarafından yapılan bu eşsiz sergi ile Mall Of İstanbul Solar Pazarlama Ödüllerinde B2B dalında finale kaldı.
“GRAND OPENİNG” ve “FOOTFALL” kategorilerinde finalist Mall of İstanbul
2011’de Avrupa Gayrimenkul Ödülleri “En İyi Karma Kullanım Projesi” ve “En iyi Alışveriş Merkezi Geliştirme Projesi”, yine aynı yıl içerisinde Retail&Leisure tarafından düzenlenen The Global RLI Awards 2011’de “Geleceğin Projeleri Üstün Başarı” ödüllerini kazanan Mall of İstanbul sosyal sorumluluk yaklaşımı gereği, Türkiye’yi derinden sarsan ve can kayıplarının yaşandığı Soma maden kazası nedeniyle 23 Mayıs 2014 tarihinde soft opening ile açıldı ve açılış etkinliklerini Haziran ayına erteleyerek perakende sektörünün duyarlı sesi oldu.
İstanbul Shopping Fest’in Gong töreni ve ardından süperstar Ajda Pekkan konseri ile açılan Türkiye’nin en yeni ve en büyük alışveriş merkezi Mall of İstanbul; yine ilklere imza atarak dev perakende patronlarının ilk kez kendi mağazalarında satış personeli olarak çalıştıkları,yüzlerce mağaza ve binlerce markada efsane indirimleri kapsayan farklı bir projeye evsahipliği yaptı.
İstanbul Shopping Fest Gong Töreni ve efsane indirimler ile toplam 154.653 kişinin katılım gösterdiği tüm bu açılış etkinlikleri ve duyarlı yaklaşımı ile Mall of İstanbul Solar Pazarlama Ödüllerinde Grand Openining ve Footfall alanlarında da finalde yarışmaya ve ödülün en büyük adayı olamaya hak kazandı.