22 / 11 / 2024
fuzul

MaviBahçe AVM bugün açılıyor!

MaviBahçe AVM bugün açılıyor!

İzmir Karşıyaka-Mavişehir'de 200 milyon dolarlık yatırımla inşa edilen MaviBahçe Alışveriş Merkezi, 14 Kasım'da açılıyor. Favori Kuyumculuk tarafında yapılan AVM, 3 bin 500 kişiye iş sağlayacak.




İzmir Karşıyaka-Mavişehir'de 200 milyon dolarlık yatırımla inşa edilen MaviBahçe Alışveriş Merkezi, 14 Kasım'da açılıyor. 


Favori Kuyumculuk tarafında yapılan alışveriş merkezi, 3 bin 500 kişiye iş imkanı sağlayacak. Toplam 60 bin metrekare kiralanabilir alana sahip AVM'de, 4 kat üzerinde 200'den fazla mağaza, 2 bin araçlık otopark, 47 restoran ve kafe, 2 bin kişi oturma kapasiteli yeme-içme alanı, çocuk katı ve eğlence alanları ile IMAX teknolojisini İzmirlilerle ilk kez buluşturacak olan 11 salonlu sinema yer alıyor. 


MaviBahçe'nin yatırımcılığını, Favori Kuyumculuk tarafından kurulan Opera Gayrimenkul, yönetimini ise ECE Türkiye üstleniyor. İzmirlilere aşina oldukları yaşam tarzını sunacak olan projenin mimarisi, İzmir'in geleneksel evleri, köprüleri ve yeşil bahçelerinden ilham alıyor. 


Opera Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Selami Özel, "Çalıştığımız değerli iş ortaklarımızın katkılan ile rekabet üstü bir konsept ortaya çıkardığımızı düşünüyorum. Bölge insanını çok iyi tanıyan İzmirli bir yatırım grubu olarak MaviBahçe'nin İzmirlilerin yaşam tarzına, satın alma alışkanlıklarına uyan, herkesin severek geleceği bir alışveriş ve yaşam merkezi olacağından, benzersiz bir alışveriş deneyimi sunacağından kuşkum yok. İçinde  İzmir  olan herkesi, MaviBahçe'ye bekliyoruz. MaviBahçe, benzersiz konsepti ile İzmir'de alışverişin havasını değiştirecek." dedi. 


ECE Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Nuri Şapkacı da MaviBahçe'nin şehrin en seçkin konut yerleşim alanlarının tam merkezinde, yeni yatırımlar ile her geçen gün daha çok değerlenen Karşıyaka sınırları içerisindeki Mavişehir'de yer aldığını söyledi. 


MaviBahçe, 200'ün üzerinde ulusal ve uluslararası markaya ev sahipliği yapıyor. Beymen, Vakko, Koton, LC Waikiki, DeFacto, Mango ve Marks&Spencer'ın da aralarında yer aldığı, modaya yön veren markaların yanında, Macrocenter, TeknoSA, D&R, Fun Time, Tepe Home, Mudo Concept ve IMAX teknolojisi ile Cinemaximum da alışveriş merkezi için çekini gücü oluşturuyor. 


Bu markalardan bazılan İzmir ve Ege Bölgesi'nde ilk mağazalarını açıyor.



İzmir Haber Ekspres






Geri Dön