PTT 81 ilde 55 bin personel alacak! PTT personel alımı ne zaman yapılacak, başvurular başladı mı?
İş arayan gençlerin merakla takip ettiği Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (PTT) personel alımı başvuru şartları belli oldu. Peki PTT başvuru tarihleri belli oldu mu? İşte PTT başvurusu ve detayları...
Posta ve iletişim hizmeti Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) bünyesinde görevlendirilmek üzere yapılacak işçi ve personel alımı ilanı detayları merakla takip ediliyor. PTT'de çalışmak isteyen vatandaşlar PTT işçi alımı başvuru koşullarını ve başvuru tarihlerini araştırıyor. PTT 81 ilde yıl içinde 55 bin yeni personel alımı yapılacağı duyuruldu. Yurt içi ve yurt dışı mektup, posta, evrak, kargo gönderimi hizmeti veren PTT'ye yapılacak personel alımı için başvurmak isteyen vatandaşların gündeminde PTT başvuru tarihleri ve PTT başvuru koşulları yer alıyor. İşte PTT personel ve işçi alımı ile ilgili merak edilenler...
PTT İŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Kişiler gerekli şartları taşıdığı takdirde kurumların uygulayacağı sınav veya mülakatlara katılım sağlayarak, başarı sağlanması halinde belli bir kadroda işe alınacaklar. Aynı zamanda her yıl PTT kendi web sitesi üzerinden ya da konuyla alakalı farklı sitelerinde alım yapılacak personel sayısı ile vatandaşları bilgilendirmektedir. PTT iş başvurusunda bulunmak isteyen adaylar için gerekli detaylar şöyle;
PTT iş başvurusunda bulunmak isteyenlerin takip etmesi gereken ilk adım PTT resmi web sitesinden başvuru alanlarını tercih etmektir.
Başvuru sırasında adaylar, seçecekleri alana göre tek bir seçimde bulunurken, kazandıkları puanlara göre değerlendirilmeye alınacakları belirtiliyor.
Ayrıca sınava katılmak isteyenler sınav için yatıracakları bir miktar parayı Ziraat Bankası veya PTT web sitesi üzerinden yatırabilirler. Peki başvuru tarihi belli oldu mu? Başvuru sartları neler? İşte ayrıntılar...