23 / 12 / 2024

Radisson, Türkiye'de 5 yılda 50 otel açacak!

Radisson, Türkiye'de 5 yılda 50 otel açacak!

Dünyanın en büyük otel zincirlerinden biri olan Radisson Group Türkiye’deki hedefini büyüttü. Grup, 5 yılda Türkiye'de 50 otele ulaşacak...



27 oteli ve 4 markasıyla Türkiye'de uzun yıllardır faaliyet gösteren Radisson Hotel Group, 5 yılda otel sayısını iki katına çıkaracak. Öncelikle Anadolu'daki otel yatırımlarını artıracak ve grup, hedefine İstanbul'un yanı sıra Antalya, Konya, Mersin, Kapadokya, Osmaniye, Hatay, Gaziantep, Kars ve Van'ı aldu. Radisson 4 bin 500 olan yatak sayısını 10 bine çıkarmayı planlıyor. 

RED MARKASINI GETİRECEĞİZ

Sabah'tan Betül Alakent'in haberine göre; Radisson Hotel Group EMEA Bölgesi Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Operasyondan Sorumlu Başkanı Chema Basterrechea,konuyla ilgili şu açıklamaları yaptı; "Dünyanın ikinci büyük otel zinciri markasıyız. 100'ü aşkın ülkede, 1.400 oteli işletiyoruz. Türkiye bizim top 10 ülkelerimiz arasında yer alıyor" dedi. Türkiye'nin turizm potansiyeline inandıklarını ve yatırımlarını artırma kararı aldıklarını anlatan Basterrechea, 2025'e kadar yatırımlarını ikiye katlayarak 50 otele ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti. Türkiye'de Radisson Blu, Park In By Radisson ve Radisson Blu Residence olmak üzere üç markayla 24 otelde faaliyet gösterdiklerini aktaran Basterrechea, "Bodrum, Bursa ve Sakarya'da imzalarını attığımız üç otelimiz var. Bodrum ve Sakarya'da 2020'de, Bursa'daki otelimiz ise 2021'de hizmete açılacak. Böylece otel sayımız 27'ye çıkacak. Bodrum'daki otelimizi lüks segment markamız olan Radisson Collection ile hizmete açacağız" diye konuştu. Türkiye'nin bir turizm ülkesi olduğunun altını çizen Basterrechea, "Radisson Red markamız İstanbul'un ruhuna çok uygun. Bunu da Türkiye'ye getirmeyi ve marka sayımızı beşe çıkarmayı planlıyoruz" 

PAZAR PAYIMIZI ARTIRDIK

Radisson Hotel Ukrayna, Gürcistan ve Türkiye Bölge Direktörü Antoine Moubarak, 2019 yılına ilişkin değerlendirme yaptı. Moubarak, "Bu yıl pazar payımızı güçlü oranda artırdık. Tatil amaçlı ve iş amaçlı seyahat edenler tarafından tercih edilir hale geldik. Yılın ilk 9 aylık ortalamasında doluluk oranlarımızı  İzmir  ve İstanbul'da yüzde 80'lere çıkardık. Çeşme'de sezonda yüzde 100'leri yakaladık" diye konuştu.
 


Geri Dön