23 / 12 / 2024

Regus 23 ofis merkezi açmayı planlıyor!

Regus 23 ofis merkezi açmayı planlıyor!

18 yıldır Türkiye'de faaliyet gösteren Regus, 23 ofis merkezi ve yeni ofis alanları açmayı planlıyor. Regus, mobilya sektörünün en önemli partnerlerinden biri olacak.



Hazır ofis sistemleri konusunda 18 yıldan bu yana Türkiye pazarında faaliyet gösteren Regus, 23 ofis merkezi ve yeni açmayı planladığı yeni ofis alanları ile mobilya sektörünün en önemli partnerlerinden biri...


Rekabetin arttığı dünyada iş yaşamında başarılı olmanın şartlarından biri de modern mobilyalarla dekore edilmiş prestijli bir ofis alanına sahip olmak. Hazır ofis sistemleri ile dünyada lider konumda olan Regus, bu sistemi 18 yıl önce Türkiye pazarına taşıdı. Türkiye’de İstanbul, Ankara, İzmir, Gaziantep,  Adana  ve Bursa gibi kentlerde 23 merkezi bulunan şirket, var olan ve açılması planlanan yeni ofis alanlarında kullandığı mobilyalarla mobilya sektörüne katkı sağlıyor. 


Regus'un mobilya sektörünü besleyen bir şirket olduğunu belirten Regus Türkiye Ülke Müdürü Betül Genç, “Ortalama bir merkezimizin 1000 metrekarelik brüt bir alana yerleştiğini varsayarsak, bu 700 metrekare net alana denk gelir ki, bu da Regus ofisleri olarak yaklaşık 120 kişilik alan olarak nitelendirilir. Yaklaşık olarak yatırım maliyetimizin çeyreklik oranı hareketli mobilyalar için ayrılıyor ortalama büyüklükteki bir merkezimizin mobilya maliyeti 400 bin TL gibi. Büyüme hedefimiz göz önünde bulundurulacak olursa 1 milyon USD yi aşkın bir alımdan bahsediyoruz" dedi.


HANGİ ÜRÜNLER ALINIYOR?


Regus ofislerinde kullanılan mobilyalar; ofislerde 100 kişi için masa/sandalye/keson ve tercihe göre dolap, ortak çalışma alanında ise aynı anda 40 kişinin kullanabileceği büyük/ortak çalışma masaları (co-working masası), dinlenme koltukları, bar masası ve sandalyeleri, mutfak oturma üniteleri, yarı kapalı çalışma alanları ve telefon odalarında kullanılan üniteler sıralanıyor.


Mobilya dendiğinde başta masalar ve çalışma koltukları olmak üzere, dolaplar, keson tarzı çekmeceler, co-working alanda çeşitlilik gösteren bar masa ve tabureleri, mutfak/cafe oturma alanları, dinlenme alanı mobilyaları, sehpa ve koltuklar sıralanabileceğini belirten Betül Genç, şu bilgileri veriyor:


"Halı, aydınlatma armatürleri ve perde diğer bağlantılı elemanlar olarak sıralanabilir. Tamamı için standartlarımız mevcut elbette. Halı için yanmaz özellikte olması, temizlenebilmesi, allerjiyi tetikleyici özellikte olmaması özenli kriterler. Özellikle çalışma koltuklarının ergonomik özellikleri, masa-resepsiyon deski gibi elemanların yüksekliği ve ergonomisi önemli. Tüm mobilyalar için temizlenebilir olması, renkler ve kullanılan malzemeler açısından rahatlık veren, her tüz zevke hitap edebilecek seçimlerin yapılmış olması gerek."


BELİRLİ STANDARDA SAHİP


Ülkelere ve merkezlere göre farklılıklar olmakla birlikte standardizasyona gitmek yönünde bir tercihlerinin olduğuna dikkat çeken Betül Genç, "Bulunduğumuz şehir yada bölgenin kültürel dokusuna yakın  modern, canlı renklerin ağırlıklı olduğu, rahat spor ve rahat bir konsept yada daha retro denebilecek, stil endişesi taşıyan, pastel renklerin ağırlıklı kullanıldığı bir konseptler kullanıyoruz. Yenilemeler ihtiyaç duyuldukça ama ortalama 5 yıllık periyodlarda yapılıyor denilebilir. Ayrıca dekorasyon amaçlı kullanılan objelerimiz, duvarlara astığımız görsellerimiz mevcut. Her merkezimizin lokasyonuna ve/veya taşıdığı özelliğe göre bir konsept belirleyerek görsellerimizi ve dekorasyon amaçlı objeleri bu doğrultuda seçiyoruz. Örneğin Kanyon’da kanyon,  İzmir  Folkart’da körfez v.b... gibi" diye konuştu.


Geri Dön