Sabancı Holding iki dev dijital pazarlama şirketini bünyesine kattı
Sabancı Holding, veri odaklı dijital pazarlama alanında faaliyet gösteren SEM ile siber güvenlik (operasyonel teknolojiler) konusunda dünyanın önde gelen startuplardan birisi olan Radiflow'u bünyesine kattı.
HEDEF 2025 YILINDA YÜZDE 13 PAZAR PAYI
Sabancı Holding Üst Yöneticisi (CEO) Cenk Alper, çatı şirketleri DxBV aracılığıyla gerçekleştirdikleri bu iki satın almayla birlikte, dijital işlerde önemli bir atılım dönemine girdiklerini belirtti.
Daha önce de kamuoyuna ve yatırımcılara açıkladıkları üzere gelecek 5 yıldaki yatırımların yüzde 75’inin "yeni ekonomi" adını verdikleri enerji ve iklim teknolojileri, malzeme teknolojileri ve dijital teknolojiler alanlarında olacağını ifade eden Alper, şunları kaydetti:
"Dijital teknolojiler kapsamında belirlediğimiz 4 öncelikli sektör olan siber güvenlik, dijital pazarlama, ileri veri analitiği, nesnelerin interneti alanlarında organik ve inorganik büyümemizi hızlı bir şekilde sürdürüyoruz. Bugün itibarıyla, yeni ekonominin Sabancı Topluluğu’nun banka dışı gelirlerindeki payı yüzde 6’ya ulaşmış durumda. Hedefimiz bu oranı 2025 sonunda yüzde 13 seviyesine ulaştırmak. Stratejik hedeflerimizin bir parçası olan bu yatırımları gerçekleştirerek Sabancı’yı dünya şirketi yapma yolunda önemli bir pozisyona taşıyoruz."