23 / 11 / 2024
fuzul

Sürdürülebilir Markalar Platformu’na yeni üye: Philips Türkiye!

Sürdürülebilir Markalar Platformu’na yeni üye: Philips Türkiye!

Markaların sürdürülebilirlik ekseninde ortak değer yaratmak amacıyla yaptıkları çalışmalarını paylaştıkları bir iletişim platformu olan Sürdürülebilir Markalar Küresel Platformu, güçlü sürdürülebilir politikalara sahip markaların katılımıyla büyüyor.




Markaların sürdürülebilirlik ekseninde ortak değer yaratmak amacıyla yaptıkları çalışmalarını paylaştıkları bir iletişim platformu olan Sürdürülebilir Markalar Küresel Platformu, güçlü sürdürülebilir politikalara sahip markaların katılımıyla büyüyor.


Ülkemizde sürdürülebilirlik denince akla ilk gelen markalar olan Anadolu Efes, BASF, Bio İstanbul, Coca Cola, Filli Boya, Schneider Elektrik, TAV ve Unilever’e, Philips Türkiye  de katıldı. Philips globalde de Sustainable Brands Platformu’nun üyesiydi.


Royal Philips  sağlık, aydınlatma ve tüketici ürünleri sektörlerinde sunduğu güncel yenilikler ile insanların yaşamlarını iyileştirmeye odaklı bir Sağlık ve İyi Yaşam şirketi. Merkezi Hollanda'da bulunan Philips'in dünyada 100’den fazla ülkede toplam 115 bin çalışanı bulunuyor. 2013 yılında  23,3 milyar Euro tutarındaki satışlarıyla şirket, kalp sağlığı, akut bakım ve evde sağlık bakımı, enerji verimli aydınlatma çözümleri ve yeni aydınlatma uygulamaları ile  erkek tıraş ve bakım ürünleri  ve ağız sağlığı  ürünlerinde pazar lideri konumunda. 


Sürdürülebilir Markalar Küresel Platformu

Sürdürülebilir Markalar Küresel Platformu’nun üyeleri global bir bilgi-iletişim ağı olan Sustainable Brands Platformu’nun parçası olmanın yanı sıra, Sürdürülebilirlik Akademisi’nin bir paydaşı olarak yıl boyunca ilgili çalışma gruplarına katılarak sürdürülebilir iş modelleri çalışmalarına yön veriyor.




Geri Dön