Tapu randevusu nasıl alınır 2022? Tapu randevu alma adımları
Tapu dairesinde işlemi olan vatandaşların öncelikle randevu almaları gerekiyor. İlk defa randevu alacaklar nereden ve nasıl alacaklarını araştırıyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır 2022? Tapu randevu alma adımları
TAPU RANDEVUSU NASIL ALINIR?
İnternet üzerinden tapu randevusu almak için http://randevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yapılması gerekiyor. Bu linke giriş yapıldıktan sonra kullanıcının önüne bir sözleşme çıkıyor. Bu sözleşme okunduktan sonra "Kullanıcı sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum." butonunun işaretlenmesi ve güvenlik kodunun girilmesi gerekiyor.
Güvenlik kodu girildikten sonra; kimlik doğrulama, iletişim bilgileri, müdürlük seçimi, işlem seçimi, randevu tarihi gibi adımlar izlenerek doğru bilgilerin yapılması ve son olarak randevunun onaylanması gerekiyor.
Tüm bu işlemlerin 30 dakika içerisinde yapılması gerekiyor. Bu süre sonunda onaylanmayan randevular ise geçersiz sayılıyor.
Kimi işlemler, tapulara ilişkin bilgi edinilecek hususlar Web tapu sistemi üzerinden de yapılabiliyor. Bu nedenle tapu dairesine gitmeden önce vatandaşların Web tapu sistemini de incelemeleri faydalı oluyor.