11 / 05 / 2024

Tatilciler tatil sürecinde en çok ani fiyat artışlardan şikâyetçi!

Tatilciler tatil sürecinde en çok ani fiyat artışlardan şikâyetçi!

Çözüm platformu Şikayetvar, bayram tatiline az bir süre kala; ulaşım, bilet ve konaklama firmalarıyla ilgili en çok şikâyet edilen konuları derledi. Bayram arifesinde ani fiyat artışı tüm sektörlerde en çok şikâyet edilen konu oldu.



Araç kiralama firmalarına ilişkin en çok çözüm bekleyen konular:

– Tatil sürecinde ani fiyat artışlarının olması

– Rezervasyonda sorunların yaşanması (rezervasyonun habersiz iptali, tarih konusunda yanlışlık, farklı marka araç rezervasyonu, hiç rezervasyon gerçekleşmemesi)

– Verilen araçların söylenen özelliklerde olmaması (bakımsız, arızalı, hijyenden uzak olması)

– Online kiralama yaparken dolandırıcıların benzer sayfalar üzerinden insanları yanıltmaları. (Whatsapp’tan iletişime geçmeleri, paraları şahsi hesaplara yatırılmasını istemeleri, paranın yatırılmasının ardından engelleyip iletişimi kesmeleri)

– Araç iadesi sırasında ilave ücretler istemesi (benzin, yıkama ve ceza ücretleri)

Tatilciler tatil sürecinde en çok ani fiyat artışlardan şikâyetçi!

Otellere ilişkin en fazla şikâyet edilen konular:

– Tatil sürecinde ani fiyat artışlarının olması

– Rezervasyonda sorunların olması (rezervasyonun habersiz iptali, tarih konusunda yanlışlık, hiç rezervasyon yapılmaması)

– İnternet sitesindeki otel görsellerinin gerçekle uyuşmaması

– Otelin kapasitesinden fazla tatilci kabul etmesi nedeniyle problemlerin yaşanması (odaya giriş sürelerinin uzaması, yemek sırası, şezlongun ve yemeklerin yetersizliği)

– Yoğunluk nedeniyle hijyen kurallarına uyulmaması (havuz, plaj ve oda temizliğinin yapılmaması)

– Yerli ve yabancı turistler arasında yapılan hizmet ayrımcılığı


Geri Dön