22 / 11 / 2024
fuzul

Tatilciler tatil sürecinde en çok ani fiyat artışlardan şikâyetçi!

Tatilciler tatil sürecinde en çok ani fiyat artışlardan şikâyetçi!

Çözüm platformu Şikayetvar, bayram tatiline az bir süre kala; ulaşım, bilet ve konaklama firmalarıyla ilgili en çok şikâyet edilen konuları derledi. Bayram arifesinde ani fiyat artışı tüm sektörlerde en çok şikâyet edilen konu oldu.




Çözüm platformu Şikayetvar, Kurban Bayramı tatiline sayılı günler kala tur operatörleri, ulaşım firmaları, online bilet siteleri, araç kiralama firmaları ve otellerle ilgili en fazla şikâyet edilen konuları analiz etti. Platform tarafından yapılan açıklamada sektörlerin tatil sürecinde en çok şikâyet edilen konuları şu şekilde sıralandı:

Tur operatörlerinde en fazla şikâyet konular:

– Ani fiyat zamlarının olması

– Rezervasyon gerçekleştirirken sorun yaşama ve para iadesini alamama

– İşlemin gerçekleştirilmesinin ardından fiyat değişikliğinin olması, haber verilmeden turun iptal edilmesi ve para iadesinin yapılmaması

– Tur içerisinde yer alan yerlere gidilmeme, hizmetin eksik kalması ve rehberin yeterli bilgiye sahip olmaması

– Yurt dışı gezilerinde vize sorunu yaşanması

Tatilciler tatil sürecinde en çok ani fiyat artışlardan şikâyetçi!

Tatil sürecinde kara, deniz ve hava ulaşımında en fazla şikâyet edilen konular:

– Ücretlendirmenin bir anda zamlanması

– Karayolu ulaşımında söylenilen bölgede indirilmemesi

– Bagaj hasarı olması ve zararın ödenmemesi

– Otobüslerin yolcuyu beklemeden hareket etmesi

– Evcil hayvanlar ile beraber yapılan seyahatte sorun yaşama

Online bilet sitelerinde yaşanan sorunlar:

– Ani zamların olması

– Bilet alım işleminde sistemde problem yaşama, bilet iade ücretinin verilmemesi

– Sefer saatlerinin habersiz değiştirilmesi ve bu konuya ilişkin bilgi verilmemesi

– Fazladan ücret çekilmesi

– Müşteri hizmetlerinin yeterli veriye sahip olmaması, problemin çözümüne yaklaşmaması ve saygısız tavırları

İşte diğer konularda en çok şikâyet edilen konular...


Geri Dön