Trendyol, bu zamana kadar yapılmayanı yaptı, iadeyi eziyetine son veren uygulamayı başlattı!
Bu zamana kadar memnun kalınmayan, yanlış ya da eksik gelen ürünlerin geri iadesinde yaşanan sorunlar yüzbinlerce tüketicinin şikayet konusu olmaktaydı. Trendyol işte bu soruna çözüm bulan Trendyol, iade edilecek ürünü tüketicinin kapısından alacağını duyurdu.
E-ticaret sektöründe faaliyet gösteren Trendyol, bu zamana dek hiç uygulanmamış bir yeniliğe imza atıyor. Şirket, memnun kalınmayan ya da yanlış gönderilen ürünleri kapıdan iade alma uygulaması başlattığını duyurdu.
Türkiye’nin en büyük, dünyanın ise önde gelen e-ticaret şirketlerinden Trendyol, internetten alışveriş yapan vatandaşların en büyük sorunu olan iade konusunda çok önemli bir adım attığını bildirdi.
Bu zamana kadar memnun kalınmayan, yanlış ya da eksik gelen ürünlerin geri iadesinde yaşanan sorunlar yüzbinlerce tüketicinin şikayet konusu olmaktaydı. Trendyol işte bu soruna çözüm bulan Trendyol, iade edilecek ürünü tüketicinin kapısından alacağını duyurdu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre Trendyol’un, müşterilerinin ürün iadelerini daha hızlı ve kolay gerçekleştirmeleri için devreye aldığı ‘kapıdan iade’ hizmeti 78 ilde devreye girdi.
Açıklamaya göre, sadece aralık ayında Trendyol müşterilerinin gerçekleştirdiği tüm iadelerin yüzde 25’i ücretsiz kapıdan iade hizmeti kullanılarak gerçekleştirildi.