26 / 11 / 2024

Trendyol, bu zamana kadar yapılmayanı yaptı, iadeyi eziyetine son veren uygulamayı başlattı!

Trendyol, bu zamana kadar yapılmayanı yaptı, iadeyi eziyetine son veren uygulamayı başlattı!

Bu zamana kadar memnun kalınmayan, yanlış ya da eksik gelen ürünlerin geri iadesinde yaşanan sorunlar yüzbinlerce tüketicinin şikayet konusu olmaktaydı. Trendyol işte bu soruna çözüm bulan Trendyol, iade edilecek ürünü tüketicinin kapısından alacağını duyurdu.




E-ticaret şirketi Trendyol, müşterilerinin alışverişlerinde en önemli endişe kaynağı olan iade sorununa çözüm için çok önemli bir adım attı. Şirket, özellikle kargo dağıtım şubelerine uzak mesafede olan müşterilerinin iade konusunda daha hızlı hareket edebilmelerini hedefleyerek devreye aldığı ‘kapıdan iade’ hizmetini Türkiye genelinde 78 ilde kullanıma soktu.

Açıklamaya göre, geçtiğimiz aralık ayında Trendyol müşterilerinin gerçekleştirdiği tüm iadelerin yüzde 25’i ücretsiz kapıdan iade hizmeti kullanılarak gerçekleştirildi.

İADE TESLİM GÜNÜNÜ MÜŞTERİ BELİRLİYOR

Trendyol’un bu uygulaması kapsamında, müşteriler kapıdan iade hizmeti ile ürünün teslim alınmasını istediği günü seçebilecek. Ayrıca müşteriler, iade kodunu aldıktan sonra seçtiği randevu gününü uygulama üzerinden güncelleyebilecek. Bunun dışında müşteriler iadesini kuryeye teslim ederken, iade kodu ya da yeni bir özellik olan iade barkodunu göstererek işlemi tamamlayabilecek ve kuryeler, randevu günü müşteriyi adreste bulamazsa, ardından gelen ilk iş günü tekrar adresi ziyaret edecek.


Geri Dön