Üniversite mezunu olmak gerekmiyor! İş arayanların dikkatine! Noter personeli alımı başladı
Noterler Birliği bünyesinde Antalya’da 40 noter katibi alımı yapılacak. Lise, ön lisans ya da lisans mezunu adaylar başvuru yapabiliyor. İşte sürece dair tüm detaylar ve başvuruların yer aldığı iller haberimizde...
Noterler Birliği Antalya Noter Odası Başkanlığı’nca açıklanan Büro Memuru (Genel) (Noter Katibi) iş alımı için başvuru metninde Türkiye İş Kurumu “İŞKUR” internet sitesinde başladı. Kimler noter personeli alımı ilanı için başvuruda bulunabilir? İşte sürece dair tüm gerekli olan başvurular ve detaylar…
BÜRO MEMURU (NOTER KATİBİ) ALIMI ŞARTLARI NELER?
- 19 - 35 yaş aralığında olmak gerek
- Gerçekleşen mezuniyetlerin arından adalet lisesi, örgün adalet meslek yüksekokulu, örgün şekilde dört yıllık eğitim veren üniversitelerin; İşletme, İktisat, Kamu Yönetimi ya da Maliye bölümlerinden mezun olmak
- Adayların Microsoft Office programlarını iyi derecede bilen, klavye kullanımı hızlı, analitik düşünme şekline sahip, okumayı ve aynı zamanda araştırmayı seven, iletişim yeteneği yüksek ve aynı şekilde ekip çalışmasına yatkın olması gerek