10 / 09 / 2024

Beymen Pop Up Akaretler ile gençleri alışverişe çıkardı

Beymen Pop Up Akaretler ile gençleri alışverişe çıkardı

Beymen, monoshop anlayışıyla lüks tüketim markalarının büyük bölümünü Akaretler'e getirdi



Beymen, Türkiye'ye sürprizli alışverişi getirdi, Akaretler'e gençlerin ayağını alıştırdı. New York, Londra, Paris gibi dünya başkentlerinde uygulanan 'Pop-Up' mağazacılık konseptini ilk kez Akaretler'e taşıyan Beymen, bu sayede genç müşteri grubunun bölgeden alışveriş yapmaya başlamasını da sağladı.

Akaretler'de Jimmy Choo ve Chloe mağazalarının bulunduğu 2 mağazanın yerine Aralık ayında 2 Pop-Up mağazası açılırken bu mağazalardaki konseptler 6 ile 8 haftada bir değişiyor. Mağazanın biri `Pop-Up Home' temasıyla ev aksesuarları satarken diğeri `Pop-Up Akaretler' adı altında farklı ayakkabı ve çanta seçenekleri sunuyor. Yurtdışındaki Pop-Up mağazaları genelde indirim dönemlerinde şehrin gözde yerlerinde seçilen mağazalarda birkaç hafta ünlü tasarımcı ve markaların ürünlerinin satıldığı mekanlar oluyor. Ürünler bittiğinde de mağaza kapanıyor. Akaretler'deki Pop-Up mağazalarında ise konsept değiştirilerek müşterinin ilgisinin sıcak tutulması hedefleniyor.

Gusto'da yüzde 70 indirim var

2009-2010 koleksiyonunda elbiselerden kabanlara 36 bedenden 50 bedene kadar geniş bir müşteri grubuna hitap eden Gusto, tüm ürünlerinde yüzde 70'e varan indirim sunuyor.

1 takım alana 2'ncisi bedava

Sarev mağazalarında tek kişilik nevresim takımlarından 1 adet alana 2'ncisi hediye ediliyor. Ayrıca tek kişilik uyku setleri, 1 adet genç nevresim takımıyla sunuluyor.
Vatan


Geri Dön