24 / 12 / 2024

Çilek, her hafta bir mağaza açacak!

Çilek, her hafta bir mağaza açacak!

Çocuk ve genç odalarının uzman ve lider markası Çilek, yeni tasarımlarıyla İstanbul Mobilya Fuarı İMOB 2012'ye damgasını vurdu



 

Çilek Odası, ilk kez fuarda tanıttığı ‘Kara Korsan’ serisiyle çocuk odalarında Karayip rüzgarları estirmeye başladı. Araba temalı koleksiyonlarıyla sektöre öncülük eden Çilek, ayrıca yeni konsepti ‘Speedy’ serisine özel ‘Araba Ranza’ modelini de ilk kez fuarda sergiledi. Çilek’in kurulduğu günden bu yana ihracat odaklı bir firma olduğunu vurgulayan Muzaffer Çilek, dünya genelinde 444 satış noktaları olduğunu ve üretimin yüzde 50’sini 66 ülkeye ihraç ettiklerini kaydetti. 2012’de yüzde 25 büyüme hedeflediklerini belirten Çilek, “Yurt içinde ve dışında haftada bir mağaza açmayı planlıyoruz” dedi.    Çocukların hayalini, Çilek tasarladı  İlk kez İMOB 2012’de sergilenen eşsiz koleksiyon; Çilek’e özel hazırlanan doğal görünümlü ahşap deseni ve rengi ile dolabından karyolasına, çamaşırlığından aksesuar ürünlerine kadar ‘Kara Korsan’ teması en ince ayrıntılarına kadar işlendi. Karayip rüzgarlarını çocukların odasına taşıyacak ‘Kara Korsan’ serisi; her zaman Çilek’e rehber olan çocukların istekleri üzerine, onların hayallerini gerçekleştirmek için tasarlandı. ‘Kara Korsan’ serisinde yer alan korsan, gemi, kılıç ve harita gibi figürler, antik tarzda hazırlanan ‘Black Pirate’ isimlikler, yine seriye uygun dolap ve çekmecelerde kullanılan deri kulplarla çocuklar, odalarında en heyecan verici maceraları Çilek kalite ve güvencesiyle yaşayacak. Hazine sandıklı odada hayal gücü sınırsız  Seride, geniş ve çekmeceli bölmelere sahip dolap, her odaya uyabilecek 3 farklı boyuttaki karyola, kardeş odaları ve dar mekanlar için düşünülmüş ranza ile her türlü ihtiyaca cevap verebilen modüller sunuluyor. Çok amaçlı çalışma masası, kitaplığı, hazine sandığı şeklindeki pufu, kaptan sandalyesi, kulpları ile taşınabilir çamaşırlığı ve komodini, ‘Kara Korsan’ serisindeki diğer parçalar arasında yer alıyor. Ayrıca ‘Kara Korsan’ konsepti ile tasarlanan yatak örtüsü, nevresim takımı, perde, halı ve aydınlatma ürünlerinden oluşan aksesuarlar ile de seri tamamlanıyor. ‘Speedy’ ile eğlencenin tam zamanı ‘Kara Korsan’ın yanı sıra ilk defa İMOB 2012’de sergilenen sevimli, şirin ve bir o kadar eğlenceli ‘Speedy’ ile araba konseptini eşsiz bir noktaya taşıyan Çilek, seriye özel tasarladığı  ‘Araba Ranza’ modeli ile de yine bir ilke imza attı. İki katlı araba modelini sektöründe ilk defa uygulayan Çilek, kardeş odaları için mükemmel çözümler üretmeye devam ediyor. Kırmızı ve mavi renk seçenekleri bulunan ‘Speedy’, araba yatağı, ranzası, çalışma masası, boyutları ile küçük, iç tasarımı ile fonksiyonel dolabı, özel tasarım kulpları ve desenleri ile çocukları eğlenceye davet ediyor. Kardeş odaları ve küçük mekanlar için özel olarak tasarlanan ‘Speedy’, hem ekonomikliği hem de klasik yarış arabası tarzı ile kardeşlere aynı odada arabalı yatak keyfi yaşatıyor.    İMOB uluslararası boyutta ilgi görüyor   İMOB Fuarı’nın dünya mobilya sektöründe trendleri belirleyen Milano ve Köln Fuarları gibi uluslararası boyutta ilgi görmeye başladığını ve her yıl daha da geliştiğini belirten Çilek A.Ş. Genel Müdürü Muzaffer Çilek, mobilya sektörünün profesyonellerinin İMOB’da hem bir ticaret hacmi oluşturduğunu, hem de dünya mobilya modasına yön verecek yeni modellerini tanıtma imkanı bulduğunu söyledi.    “Üretimin yüzde 50’sini 66 ülkeye ihraç ediyoruz” Çilek’i kurdukları günden bu yana ihracat odaklı bir firma olduklarını vurgulayan Muzaffer Çilek, “Bugün, üretimimizin yüzde 50’sini 66 ülkeye ihraç ediyoruz. Dubai, Kuveyt ve Rusya'da işlerimiz arttı, Kuzey Irak ve İran'da hızlı büyümemizi sürdürdük. 2011 yılında Avustralya, Finlandiya, İsrail, Belarus ve Moğolistan’ı ihracat yaptığımız ülkeler arasına ekledik. 2012'de toplamda yüzde 25 büyüme hedefliyoruz. Bugün yurt içinde 114, yurt dışında 135 mağazamız, dünya genelinde toplam 444 satış noktamız bulunuyor. Yurt içinde ve dışında haftada bir mağaza açmayı planlıyoruz. 2023 yılı için yurt içinde 250, yurt dışında bin 380 mağaza ve 2011'de 200 milyon lira olarak gerçekleşen perakende ciroyu 2 milyar liraya çıkarma hedefimiz bulunuyor” dedi.    “Genç tasarımcılar ile çalışıyoruz” 15 yıl önce tasarım odaklı bir firma olarak kurdukları Çilek’in, bugün yalnızca çocuklar ve gençler için, onların yaş ve ilgi alanlarına yönelik ürünler yaptığını kaydeden Muzaffer Çilek, şunları söyledi: “Kullanışlı, kaliteli, farklı, özgün ve son derece dayanıklı olan ürünlerimizi, ileri çocuk güvenliği standartlarına göre tasarlıyor ve yüksek teknolojiyle, AB kriterlerine uygun malzemeler kullanarak üretiyoruz. Çilek olarak genç Türk tasarımcıları ile çalışıyoruz. Tasarım konusunda otomotivden tekstile kadar, tüm trendleri, fuarları ve gelişmeleri takip ediyor, dünya çocuklarının hızına yetişmeye çalışıyoruz.”    Size en yakın Çilek Odası Mağazalarını ve www.cilek.com web sitesini ziyaret ederek, ‘Kara Korsan’ ve ‘Speedy’ hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.  

Geri Dön