10 / 05 / 2024

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Pendik'e kentsel dönüşüm müjdesi: Orta ve Dumlupınar'da 1.316 hak sahibi ile anlaşma yapıldı!

Cuumhurbaşkanı Erdoğan, Pendik ilçesi kapsamında kentsel dönüşüm ile ilgili de yeni müjdeleri verdi. Orta ve Dumlupınar mahallelerinde 1.316 hak sahibi ile anlaşma yapıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, hizmet ve eser siyasetine yeni halkalar eklediklerinin altını çizerek, meydandaki katılımın ilçeye kazandırdıkları projelerin açılış heyecanını en güzel şekilde ortaya koyduğunu dile getirdi.

Yeni nesil yaşam merkezinden, gençlik kamplarına, kütüphanelerden cemevlerine, ek binalarına, kentsel dönüşüm projelerinden spor tesislerine, yollardan meydanlara, çarşılara, kafelere, konaklara, pazarlara kadar toplam 168 ayrı yatırımın hizmete sunulduğunu vurgulayan Erdoğan, "Açılışını yaptığımız, güncel rakamla bu yatırımların bedeli ne biliyor musunuz? 4 milyar lirayı aşan tüm bu eserlerin Pendik'e hayırlı olmasını diliyorum" şeklinde konuştu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan Pendik e kentsel dönüşüm müjdesi: Orta ve Dumlupınar da 1.316 hak sahibi ile anlaşma yapıldı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir haberi paylaşmak istediğine dikkati çekti ve kentsel dönüşüm müjdesini verdi.

Açıklamasında "Orta ve Dumlupınar mahalleleri kentsel dönüşüm projesini, 142 bin 600 metrekare alanda hayata geçiriyoruz" ifadelerine yer veren Erdoğan, bu çerçevede, 1316 hak sahibi vatandaşla anlaşıldığını, toplamda 1747 konut ve 281 dükkandan meydana gelen projenin ihalesinin gelecek hafta yapılacağını belirtti.

Erdoğan, açıklamasında "Şimdiden hak sahibi Pendikli vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Belediyemizin bir taraftan ilçemizi daha bayındır hale getirirken, diğer taraftan da deprem bölgesinde yaptığı hizmetleri takdirle karşılıyorum" diye konuştu.

Kendilerinin milletten aldıkları güçle eğitimde, sağlıkta, adalette, emniyette, ulaşımda, tarımda, dış politikada dünyaya mesajlarını ilettiklerine de dikkat çeken Cumhurbaşkanı Erdoğan, her şeyiyle, ameliyathaneleriyle bütün sağlık donanımıyla Anadolu Yakası'nda Sancaktepe'ye de şehir hastanesi inşa ettiklerini belirtti.

İstanbul'un 3 şehir hastanesine sahip olduğuna vurgu yapan Erdoğan, bunun yanı sıra Göztepe ve Pendik'te de yaptıklarını dile getirdi.

"Geçen hafta Bağcılar'da toplam tutarı 3 milyar 412 milyon lira olan 97 kalem projeyi hizmete sunduk. Dün Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi-Kayaşehir metro hattını büyük bir coşkuyla açtık" diye konuşan Erdoğan, deprem bölgesindeki şehirleri defaatle ziyaret ederek, oradaki vatandaşlarla hemhal olduklarının da altını çizdi.

Erdoğan, bugüne kadar 78 bin konut ve köy evinin ihalesini  gerçekleştirerek inşa sürecine start verdiklerini de aktardı.