05 / 05 / 2024

E devletten tapu randevusu nasıl alınır?

E devletten tapu randevusu nasıl alınır?

Tapu üzerinde gerçekleştirilecek olan gayrimenkul alım, satım gibi işlemler Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde yapılabiliyor. Tapu Kadastro Merkezlerine gitmeden öncelikli olarak randevu alınması gerekiyor. Peki, E devletten tapu randevusu nasıl alınır?



- Randevu almak için karşınıza çıkan “Kimlik Doğrulama” ekranı üzerinden T.C. Kimlik Numarası ve istenilen bilgileri doldurmanız gerekiyor.

- İletişim bilgileri ekranı da doldurulur. 

- Tapu işleminin gerçekleşeceği Müdürlüğün seçilmesi gerekiyor.

- Yapılacak olan işlem seçilir.

- Uygun ve istenilen “Randevu Tarihi” seçimi gerçekleştirilir. 

- Tüm seçenekler doğru olduğundan emin olduktan sonra “Randevu Onayı” yapılır.

Tüm bu işlemlerin yapılması için 30 dakika süre veriliyor. Süre sonunda randevu onayına tıklanmazsa işlemlerin tekrar baştan yapılması gerekiyor.

Web Tapu sistemi ile Tapu maliki kendi taşınmazının bilgilerini görebilir. Tapu maliki kendi taşınmazına ait bilgilerin başkası tarafından incelenmesi için yetki verebilir. Vatandaşlarımız tapu müdürlüğüne gitmeden internetten işlem başvurusunu yapabilirsiniz.

Takyidat belgesi nereden alınır?

Takyidatlı tapu kaydı nedir?

Bir evin iskanı olup olmadığı nasıl anlaşılır?

Yapı Kullanma İzin Belgesi 2022 harcı ne kadar?

İskansız eve banka kredisi çıkar mı?

İskansız gayrimenkul alınır mı?

Ev sahibi depozitoyu ne zaman geri ödemelidir?

Ev sahibi en çok ne kadar depozito isteyebilir?

Depozito iade edilmezse ne yapılabilir?

Depozito kira yerine sayılır mı?

Dükkan kira sözleşmesi örneği 2022!

0.99 konut kredisi şartları nedir? 0.99 konut kredisi başvuruları başladı mı?

Tapu kayıt örneği nedir? Tapu kaydı örneği nasıl alınır?

Tapu harcı nasıl ödenir? Tapu harcı online ödenir mi?

Ev alırken tapu masrafı 2022 ne kadar?

Prefabrik ev için imar izni gerekli mi?


Geri Dön