20 / 11 / 2024

alo şikayet

alo şikayet

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının konu alanlarına ilişkin olarak vatandaşlarla birebir iletişim kurmak amacıyla kurulan ALO 181 Çevre ve Şehircilik Hattı’nı Mart 2014’te 13.038 kişi aradı.

Afet bölgesinde fırsatçı mağduriyeti! Şikayet edin!

Tüketici dernekleri, her bağış topluyorum diyene itibar edilmemesi gerektiğine vurgu yaptı. Depremi kendince fırsata çeviren ve gıda, nakliye ve konut kiralarında fahiş artış yapanlar var, bunları mutlaka şikayet etmeliyiz. dedi.

Tüketiciler en çok nelerden şikayetçi? Hangi sektörler memnun etti, hangi sektörler mağdur etti?

Şikayetvar platformuna, geçtiğimiz aralık ayında adeta şikayet yağdı. Bir yıl içerisinde 450 bine yakın şikayeti çözüme kavuşturan platform, 2022 yılı verilerini açıklayarak tüketicilerin en çok şikayet ettiği sektörleri kamuoyuna duyurdu.

Kiraya fazla zam yapan ev sahibi nereye şikayet edilir?

Kiracı ve ev sahipleri iyi geçinebildiği gibi bazı sebeplerden ötürü bu ilişkileri hasara uğrayabilir. Bu durumda genellikle zam konusundan çıkmaktadır. Peki “Kiraya fazla zam yapan ev sahibi nereye şikayet edilir?” İşte detaylar!

A101'de 4 kg Alo deterjan 99 TL'den 79 TL'ye düştü! Yüzde 25'e varan indirim başladı! 25 Ocak 2023 fiyat listesi

A101 Market 21-27 Ocak tarihleri arasında geçerli indirimli aktüel ürünler kataloğunu açıkladı. A101'de 4 kg Alo deterjan 99 TL'den 79 TL'ye düştü. İşte 25 Ocak 2023 fiyat listesi...

Dikkat bu haber herkesi ilgilendiriyor! Aldığı ürünü şikayet eden vatandaşların yarısı kazandı!

Aldığı üründen şikayetçi olan tüketicilerin yarısının kazandığı ortaya çıktı. 2022 senesinde aldığı üründen memnun olmayan vatandaşlar, tüketici hakem heyetlerine geçtiğimiz sene 635 bin 363 başvuru yaparken, ele alınan uyuşmazlıkların yaklaşık yüzde 50'sinin tüketiciler lehine karara bağlandığı ort

Kiracılar bunları biliyor musunuz? Kiracı ev sahibini kime şikayet edebilir?

Ev sahibi ve kiracıların hakları yasal ile korunmaktadır. Kiracı ev sahibini kime şikayet edebilir? İşte detaylar!

Vatandaştan bu ürüne şikayet yağdı! Okuyunca çok şaşıracaksınız!

Türkiye’de tüketicilerin özellikle internetten yaptığı alışverişlerde aldığı ürünlerle ilgili şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor. Peki geçtiğimiz yıl tüketici en çok hangi üründen şikayet etti ve eğer aldığınız ürün umduğunuz gibi çıkmadıysa ne yapmanız gerekiyor?

A101 kataloğunda 10 kg Alo deterjan 139 TL, çamaşır suyu 44 TL, 50'li bulaşık kapsülü 134 TL! 1 Ocak 2023 fiyat listesi

A101'in indirimli aktüel ürünler kataloğu yayımlandı. Katalogda 10 kg Alo deterjan 139 TL, çamaşır suyu 44 TL, 50'li bulaşık kapsülü 134 TL fiyatlarla satışa sunuldu.

ŞOK Market'te 10 kg Alo deterjan 139 TL, Arko nem 11 TL, selpak 7 TL! ŞOK aktüel kataloğu 28 Aralık 2022 fiyat listesi

ŞOK Market 28 Aralık 2022 aktüel ürünler kataloğunu açıkladı. ŞOK Market'te 10 kg Alo deterjan 139 TL, Arko nem 11 TL, selpak 7 TL! ŞOK aktüel kataloğu 28 Aralık 2022 fiyat listesi...

Yüzbinlerce ev sahibi ve kiracı birbirini şikayet etti!

Tüketici en fazla ev sahiplerinden şikayet etti. Tüketiciler Birliği)ne bu sene yapılan en fazla şikayetlerden ikincisi ev sahipleri ve kiracılardan geldi.

Kiracı ev sahibini kime şikayet edebilir?

Kiracı ve ev sahiplerinin merak ettiği birtakım sorular vardır. Onlardan biri de “Kiracı ev sahibini kime şikayet edebilir?” sorusudur. İşte detaylar!

BİM indirimli online kataloğunda 8 kg Alo toz deterjan 127 TL, Pril bulaşık tablet 139 TL! 20 Aralık 2022 fiyat listesi

BİM 20 Aralık 2022 aktüel ürünler kataloğunu yayımladı. Katalogda 8 kg Alo toz deterjan 127 TL, Pril bulaşık tablet 139 TL fiyatlarla dikkat çekti. İşte BİM 20 Aralık kataloğu...

A101'de dev indirim! 10 kg Alo toz deterjan 169 TL, çay 43 TL, Kosla leke çıkarıcı 32 TL! 25 Kasım 2022 fiyat listesi

A101'in indirimli aktüel ürünler kataloğu belli oldu. Katalogda Çaykur çay 43 TL, salça 32 TL,  10 kg Alo toz deterjan 169 TL, diş macunu 22 TL fiyatlarla satışa sunuldu. Peki, A101'de diğer aktüel ürünler ne kadar? İşte 25 Kasım 2022 fiyat listesi...

alo şikayet Haberi

alo şikayet

Vatandaşların Kentsel Dönüşüm hakkında bilgi almak ve çevreyle ilgili şikayetler Çağrı merkezini ağırlıklı arama nedenleri arasında bulunuyor. Mart ayı içinde 12.816 arama sonuçlandırılırken 222 çağrıyla ilgili incelemenin sürdüğü belirtildi. Buna göre 11.961 çağrıda vatandaş bilgi almak isterken, 984 çağrı şikayet ve 93 çağrı da ihbar olarak sisteme kaydedildi. 


BÜYÜKŞEHİRLER DAHA SIKLIKLA ARADI


Çağrı Merkezini en fazla arayan iller büyükşehirlerden oluştu. Buna göre 2687 arama ile İstanbul 1. sırada yer aldı. İstanbul’u sırasıyla İzmir (475), Ankara (366) Antalya (168), Bursa (165), Kocaeli (136), Manisa (97), Adana (88), Konya (87), Denizli (82), izledi. Sms ve e-postanın yanı sıra geri bildirim kanallarından biri olan telefon yoluyla da Mart ayı içinde 2151 kişi arandı. Çağrı Merkezi bu aramalarda diğer aylara göre bu ay da vatandaş...