avm reklamlarında yeni dönem Haberi
SAYILARI 329’u bulan alışveriş merkezleri (AVM) reklamcıların yeni gözdesi oldu. 2013’te 1.6 milyar girişin yapıldığı AVM’lerde eylül ayından itibaren her yarım saatte bir tüm alanda duyulacak şekilde anonslu reklam yapılacak.
SON dönemlerde yatırımları hızla artan alışveriş merkezlerinde (AVM) yeni bir dönem başlıyor. Türkiye’de sayısı 329’a ulaşan AVM’ler ‘anonslu reklam’ için düğmeye bastı. AVM’lerde her yarım saatte bir tüm alanda duyulacak şekilde anonslu reklam yapılacak. Birçok AVM’de test aşamasını tamamlayan sistemle ilgili tek soru işareti ise tüketicilerin bu sesten rahatsız olup olmayacakları.
MİLYARLARCA ZİYARETÇİ
AVM’lerin müşteri portföyü reklam yatırımcılarının da iştahını kabarttı. Ünlü Reklamcı Cahit Ceylan tarafından şekillenen ve daha önce farklı alanlarda kullan bu proje şimdi İsviçreli Adwin AG şirketiyle AVM’lere uyarlandı. Ceylan, daha önce Mars Sinemaları’nın fuaye alanlarında denenen anons siteme...