23 / 11 / 2024
fuzul

AVMde mağaza açmak masraflı mı

AVMde mağaza açmak masraflı mı

TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, AVM'ye girecek yerli markaların yüksek masraf ve terör saldırıları nedeniyle tekrar cadde mağazacılığına yöneldiğini söyledi.

Albox Mutfak ABD ve İngiltere ikişer mağaza açacak!

Albox Mutfak serbest ticaret anlaşmasının yapıldığı İngiltere'de iki mağaza açmak için çalışmalara başladı, firma ABD'de de iki mağaza açacak.

Mavi yurt dışında 20 yeni mağaza açacak!

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

Kiğılı yurt dışında beş mağaza açacak!

Erkek giyim markası Kiğılı'nın patronu Abdullah Kiğılı, 100 milyon Euro ciroya sahip şirketin yurt dışıyla hızlı büyüme planladığını belirtiyor. Şirket, bu yıl yurt dışında beş mağaza açacak. Kiğılı, hedeflerinin 2023'te yurtdışında en az 200 mağazaya ulaşmak olduğunu söylüyor…

Çetmen Mobilya'nın hedefi 250 yeni mağaza açmak!

Geçen sene 32 yeni mağaza açarak 50 mağazaya ulaşan Çetmen Mobilya, 250 yeni mağaza açmayı hedefliyor.

Loda Mobilya yıl sonuna kadar 2 mağaza açacak!

Taleplerde yaşanan artış nedeniyle mağaza sayısını artırmayı planladıklarını kaydeden Loda Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Davut Karaçak, yıl sonuna kadar 2 mağaza açmak istediklerini belirtti.

Starbucks Milano'da mağaza açacak!

ABD merkezli kahve zinciri Starbucks, küçük kahve dükkânlarının büyük önem tuttuğu İtalya’da da mağaza açmaya karar verdi. CEO, ilk mağaza sonrasında İtalya’da başka kentlerde de şubeler açmak istediklerini belirtti.

BMD yeni havalimanında mağaza açacak!

Türk perakende markaları, yeni havalimanındaki duty free'de yer almak için harekete geçti. BMD yöneticileri, havalimanının duty free işletmecisi Unifree ile mağaza açmak için görüşmelere başladı

Türkiye'nin hedefi İran'da 500 mağaza açmak!

İran üzerindeki yaptırımların kalkacak olması Türk şirketlerine büyük fırsat doğurdu. BMD 1-4 Eylül tarihlerinde ülkeye ilk çıkarmayı yapacak. Türk markalarının hedefi 3 yılda 500 mağaza açmak

Maslak Yapı ABD'de mağaza açmayı hedefliyor!

Dünyaca ünlü İtalyan tasarım markalarını Türkiye’ye taşıyan Maslak Yapı, lüks projelerin tercihi oldu. Türkiye üzerinden Rusya ve Azerbaycan’a da hizmet vermeye başlayan Maslak Yapı’nın hedefinde Londra’dan sonra ABD’de de mağaza açmak var.

Tepe Mobilya 4 ülkede mağaza açmak için ön protokol imzaladı!

Tepe Mobilya, bölgesel bir marka olma vizyonu ile ihracat atağı başlatmaya hazırlanıyor. Bilkent Holding bünyesindeki Tepe Mobilya 4 ülkede mağaza açmak için ön protokol imzaladı.

Kelebek 42 yeni mağaza açacak!

Doğtaş Kelebek Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Davut Doğan, Kelebek’le ilgili yeni planlarını anlattı. 42 yeni mağaza açacak. Yıl sonu hedefl eri toplamda 150 mağazaya ulaşmak. Yurtdışına açılım da başlıyor...

Maptriks, şube, mağaza açmak isteyen tüm kurumların can simidi oldu!

Türkiye genelinde 3.500’e yakın cadde ve sokağa 1 saat mesafede oturanların yaş, eğitim, cinsiyet ve gelir verilerini geliştirdiği yazılımla birleştiren Maptriks, şube, mağaza açmak isteyen tüm kurumların can simidi oldu.

Paşabahçe Avrupa'da mağaza açmaya hazırlanıyor!

Şişecam Genel Müdürü Ahmet Kirman, Türkiye’de mağaza sayılarının 40’a ulaştığını, yıl sonuna kadar iki mağaza daha açacaklarını belirtti. Bunun yanı sıra Avrupa'da da mağaza açmak için çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti..

AVMde mağaza açmak masraflı mı Haberi

AVMde mağaza açmak masraflı mı

Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken, "Son zamanlarda AVM'ye girecek yerli markalardan istenen ağır şartlar, yüksek masraf ve terör korkusu birçok markayı tekrar cadde mağazacılığına yöneltti" ifadesini kullandı.


Palandöken yaptığı yazılı açıklamada, yeni açılacaklarla birlikte 2017 yılında Türkiye genelindeki AVM sayının 450'ye ulaşmasının beklendiğini belirtti.


Açılan bir AVM daha yatırım maliyetini çıkarmadan, yanına yenilerinin yapıldığına dikkati çeken Palandöken, şunları kaydetti:


"Şehrin konseptine uymayan AVM'lerin uzun süreli ve kalıcı olabilmeleri zaten mümkün değildir. 2014 yılında 338 olan AVM sayısı, 2015 sonunda 361'e ulaştı. 2016-2017 yıllarında 17'si İstanbul'da olmak üzere 44 yeni AVM daha geliyor. Taze para, yabancı sermayenin perakende piyasasına girmesinin en önemli nedeni. Bir şey üretmeden rant elde ediyorlar. Son zamanlarda AVM'ye girecek yerli markalardan istenen ağır şartlar,...