avmlerde ciro kirası önerisi Haberi
Kovid-19 pandemisi sürecinde çok fazla gündeme gelen ve tartışmalara sebep olan AVM ve marka ilişkileri, 20’ncisi gerçekleştirilen Perakende Günleri'nde değerlendirildi.
Dünya Gazetesi'nden Yener Karadeniz'in haberine göre; 441 markayı bünyesinde bulunduran Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Hüseyin Altaş ile 421 markayı temsil eden BMD Başkanı Sinan Öncel, Kovid-19 pandemisi süreci AVM ve markalar arasındaki ilişkilerini “Ne oldu ne olacak” konulu oturumda değerlendirid. AYD Başkanı Altaş, 2000’lerin başından beri yapılan AVM yatırımlarının değerinin 150 milyar dolardan 100 milyar dolara düştüğünü belirterek, geri dönüş sürelerinin ise 10-15 seneden 80 seneye kadar çıktığını belirtti.
Yaşanan gelişmelerde pandeminin etkilerinin yüksek olduğunu vurgulayan Altaş, “Salgının ilk döneminde 2,5 ay kapalı kaldık. Bu dönemde kiralar ile ilgili aldığımız tavsiye kararına tüm AVM’lerimiz uydu. Bir laf...