BMD Başkanı Sami Kariyo Haberi
Tarihi dönemlerinden birini yaşayan Türkiye’de perakende sektörü büyüme trendini sürdürürken, özellikle yatırım yapan yabancı markalar mağaza saylarını artırma yönündeki politikalarını kesintisiz devam ettiriyor. Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sami Kariyo yaptığı açıklamada, aralarında H&M, Watsons, Deichmann, Puma, Tommy Hilfiger, Mothercare, Guess, Hummel’ın da bulunduğu çok sayıda BMD üyesi yabancı markanın 2 bin 381 mağazasının bulunduğunu bildirdi. Sami Kariyo, darbe girişimine olumsuz etkilerine rağmen yabancı markaların Türkiye’ye güvenlerinde bir sarsılma yaşanmadığını, yeni yatırımların sürdüğünü söyledi.
YENİ MAĞAZALAR AÇILACAK
Kariyo şöyle devam etti: “Türkiye’de gerek doğrudan kendi yatırımları olan, gerekse Türk partner ile pazarda yer alan 17 grubun 2 bin 381 mağazası var. Derneğimize ulaşan bilgilere göre önemli sıkıntılar yaşadığımız 2016’da her şeye rağmen bu markalar yıl başından bu yana 74 yeni mağaza...