02 / 05 / 2024

BMD mağaza

BMD mağaza

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) üyesi şirketler, mağaza yatırımı yapacak. Yurtdışında 500 yeni mağaza açmayı hedefleyen üyeler, mağaza sayısını 3 yıl içinde 4 bine çıkaracak.

Mağaza kiralama koşulları için yeni düzenleme önerisi!

BMD Başkanı Sinan Öncel, pandemi döneminde mağaza kiralama koşullarında yaşanılan sıkıntıların devam ettiğini belirterek kiralama koşullarında yeni düzenleme yapılması gerektiğini dile getirdi. 

BMD: Ciro kirasına dönmeyen AVM'lerde mağaza açılışları riskli!

BMD Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel, ciro kirasına geçmeyen AVM’lere ilişkin konuştu. BMD üyesi markalarla yapılan değerlendirmeler ışığında 1 Haziran’da ciro kirasına dönmeyen veya tatmin edici kira indirimi yapmayan AVM’lerde mağaza açılışlarının ticari açıdan çok riskli olduğu belirtildi...

Sinan Öncel: Yurt dışındaki mağaza sayısı 5 bin 500’ye yaklaşacak!

BMD Başkanı Öncel, "106 markamızın yurt dışında 4 bin 396 mağazası bulunuyor. Yıl sonunda bu sayının 4 bin 700’e çıkacağını öngörüyoruz. 2020 sonunda ise üyelerimizin yurt dışındaki mağaza sayısının 5 bin 500’ye yaklaşacağını tahmin ediyoruz" dedi...

Türk markaları yurt dışında her gün 2 mağaza açıyor!

BMD Başkanı Sinan Öncel, Türk markalarının yurt dışında yatırım atağına başladığını söyledi. Öncel, markaların yurt dışında her gün ortalama 2 mağaza açmaya devam ettiğini belirtti.

Türk markaları yurt dışında 500 yeni mağaza açacak!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, markaların yurt dışı ağırlıklı büyüme stratejisine odaklandığını 2019’da yurt dışında en az 500 yeni mağaza açılacağını söyledi.

BMD üyeleri yurtdışında 500 yeni mağaza açacak!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) üyesi şirketler, mağaza yatırımı yapacak. Yurtdışında 500 yeni mağaza açmayı hedefleyen üyeler, mağaza sayısını 3 yıl içinde 4 bine çıkaracak.

Yabancılar bu yıl 90 yeni mağaza açacak!

Yabancı markaların Türkiye’den çıktığı yönünde yaratılmaya çalışılan algıyı reddettiklerini bildiren BMD Başkanı Sami Kariyo, "17 grubun 2.381 mağazası var. Bu yıl 90 yeni mağaza açılacak, Türkiye'ye güvenleri devam ediyor" dedi.

BMD yeni havalimanında mağaza açacak!

Türk perakende markaları, yeni havalimanındaki duty free'de yer almak için harekete geçti. BMD yöneticileri, havalimanının duty free işletmecisi Unifree ile mağaza açmak için görüşmelere başladı

Türkiye'nin hedefi İran'da 500 mağaza açmak!

İran üzerindeki yaptırımların kalkacak olması Türk şirketlerine büyük fırsat doğurdu. BMD 1-4 Eylül tarihlerinde ülkeye ilk çıkarmayı yapacak. Türk markalarının hedefi 3 yılda 500 mağaza açmak

BMD'nin hedefi 2023'te yurtdışında 20 bin mağaza!

Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Yılmaz Yılmaz, "Hedefimiz on yıl sonra 2023'te yurtdışında 20 bin mağaza. Türkiye'de aynı derecede büyüyemeyiz ama bir on yıl sonra 100-150 milyar dolar aralığında bir büyüklüğe ulaşırız" de

Bil's Beyoğlu Tünel'de mağaza açacak!

Selman Bilal, gömlek markaları Bil's'in şirket merkezinin altına eylül ayının ortasında müze gibi bir mağaza açıyor

Sumak XL Fashion Adapazarı'nda mağaza açıyor!

Büyük beden kadın giyim makası Sumak XL Fashion 15 Eylül'de Adapazarı'nda yeni mağaza açacak

KİM, 5 yılda 200 mağaza açacak!

KİM Genel Müdürü Hamit Akçay, ağırlıklı olarak İstanbul´da bulunan 52 mağaza ile 2010 yılında 300 milyon dolar ciro hedeflediklerini belirtti

BMD mağaza Haberi

BMD mağaza

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) üyesi firmalar yurtdışında mağaza atağına geçti. BMD Başkanı Sinan Öncel, 99 BMD markasının 110 ülkede 2 bin 497 mağazayla faaliyet gösterdiğini belirterek, "Mağazaların yanı sıra 12 bin 102 satış noktasıyla da hizmet veren markalarımız bu yıl yurtdışında yaklaşık 500 yeni mağaza açacak. 3-4 yıl içinde markalarımızın yurtdışındaki mağaza sayısının 3 yıl içinde 4 bin civarına ulaşacağını öngörüyoruz" dedi.


KATAR HEDEFTE

BMD üyesi markaların mağazalarının yüzde 21'inin (yaklaşık 500 mağaza) Ortadoğu ve Kuzey Afrika'da yer aldığını aktaran Öncel, Körfez Bölgesi'nde yer alan Türk markalarının mağaza sayısının ise 300'e yakın olduğunu kaydetti. Öncel, "Birleşik Arap Emirlikleri ve Suudi Arabistan en önemli pazarlarımız. Kuveyt ve Katar ise giderek yükselen bir ivmeyle Türk markalarının hedef pazarları arasında yer alıyor. Turizm destinasyonu...