Brand Finance araştırması Haberi
Nef, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu olan Brand Finance'nin araştırmasına göre, Türkiye'nin en değerli gayrimenkul markası oldu.
Nef'in yaptığı açıklamaya göre, Brand Finance, Türkiye'nin en değerli 100 markasını açıkladı, Nef, 121 milyon dolarlık marka değeriyle Brand Finance araştırmasında "Türkiye’nin en değerli gayrimenkul markası" oldu.
Nef'in, konut geliştiricileri arasında tek gayrimenkul markası olarak listeye girmesinde, dikkati çeken ödüllü projeleriyle birlikte sektöre getirdiği yenilikler ve yurt dışına da ihraç etmeye başladığı patentli buluşu Foldhome'nin etkisi olduğu belirtiliyor.
2020 yılında 10. yılını kutlamaya hazırlanan Nef'in listede Türkiye'nin önde gelen asırlık firmalarıyla birlikte yer alması, gayrimenkul sektörü tarafından memnuniyet verici olarak yorumlandı.
Yakın dönemde Galatasaray ana sponsorluğu, en yüksek kredi notuna sahip gayrimenkul firması olması ve 407 milyon liralık ödenmiş sermaye artışıyla dikkatleri üzerine çeken çeken Nef, yeni hedefini Türkiye'nin...