çevre bakanlığı şikayetleri Haberi
Kuruluşundan bu yana vatandaşların gürültü şikayetlerini kayıt altına alan ALO 181 hattını arayan bir vatandaş, eşinin yüksek sesle televizyon izlemesi nedeniyle komşularının rahatsız olduğunu ve evine ekip gönderilmesini talep etti.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikayet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor.
Bakanlığın mevzuat alanına ilişkin konularda çağrı merkezi, konu ne olursa olsun vatandaş memnuniyetini gözetiyor ve 24 saat hizmet veriyor. ALO 181 hattına 2014 yılının ilk 11 ayında 160 bin 547 telefon geldi ve günlük ortalama 750 çağrıya cevap verildi.
-İlginç başvurular
Vatandaşlardan zaman zaman ilginç talepler de geliyor. Hattı arayan bir vatandaş, eşinin yüksek sesle televizyon izlemesi nedeniyle komşularının rahatsız olduğunu ve...