Defter tutulması ve belgelerin saklanması Haberi
Bina yönetiminin tutması gereken defterler!
Kat maliklerinin özel durumlar dışında yılın belli günlerine bina yöneticisi tareafından düzenlenen toplantılara katılması gerekiyor. Katılamayacak olan kat malikleri ise katılamayacaklarını bina yöneticisine önceden bildirmesi ve yerine vekil göndermesi gerekiyor.
Bina yöneticisi tarafından düzenlenen ve kat maliklerinin katılmakla yükümlü oldukları bina genel kurul toplantılarında konuşulan konuların, alınan kararların kayda alınması ve bu belgelerin saklanması gerekiyor. Bina yöneticisinin tutmakla yülkümlü olduğu tek bir defter bulunuyor o da ''Genel Kurul Karar Defteri'' olarak karşımıza çıkıyor.
Bina yöneticisinin kat malikleri katılımıyla gerçekleştirdiği kat malikleri toplantısında alınan kararların genel kurul defterine net bir şekilde işlenmesi gerekiyor. Kat malikleri toplantısında birde tutanak tutulması gerekiyor. Bu tutanakta konuşulacak konular, gündem maddeleri, alınan kararlar, dilek ve isteklerin açıkça belirtilmiş olması gerekiyor. Bina yönetimiyle ilgili...