dönme dolap seyir terası Haberi
Milliyet gazetesinde yer alan habere göre,Türkiye’ye dört yıl önce Legoland Discovery Center, Madame Tussauds ve Sea Life markalarıyla giriş yapan Merlin Entertainments, The Eye Brand markasını da getirmek için çalışmalarına devam ediyor. Bu marka bünyesinde İngiltere Londra’da bulunan ünlü ‘London Eye’ da yer alıyor. 2000'de kurulan London Eye bu süreçte 50 milyon ziyaretçi ağırladı.
Merlin Entertainments Türkiye’nin Grup Genel Müdürü Sarper Hilmi Suner, üç marka için Türkiye’ye dört sene içinde 160 milyon lira yatırım yaptıklarını belirterek, yeni markaları getirme yönünde yatırımlarının da süreceğini söyledi.
Suner, grup bünyesindeki yeni konseptleri getirmek istediklerini de belirterek, “The Eye Brand’ı getirmeyi çok arzu ettik. Bunun bünyesinde London Eye gibi şehrin manzarasının izlendiği dev dönme dolap konsepti de var. Bunun için uygun yer bakıyoruz.
Turist sayısı artacak
Ayrıca...