dubaide avm yatırımları Haberi
Türk markaları gözünü perakendede 44 milyar dolarlık potansiyel taşıyan alışveriş cenneti Dubai'ye çevirdi. Görücüye çıkan 21 markaya 19 Arap firmasından yoğun talep geldi.
Türk markaları gözünü Dubai'ye çevirdi. Lükste sınır tanımayan Ortadoğu'nun alışveriş başkenti konumundaki Dubai'de yatırım ve mağazalaşma imkânlarını araştıran Birleşmiş Markalar Derneği'ne (BMD) bağlı 21 firmanın sahibi, hem Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) hem de dünyadaki büyük yatırımlarıyla dikkat çeken 19 Arap firmasının karşısına çıktı.
ARAPLARDAN YOĞUN TALEP
Türk markalarının Al Sayegh, Landmark, Apparel, Al Fahim, Al Mana, Meraas, Al Qubaisi gibi 11 grupla görüşmesi öngörüldü. Ancak yoğun talep üzerine grup sayısı 19'u buldu. Desa, Derimod, Paşabahçe, Altınbaş, Ramsey, Faik Sönmez ve Penti en çok talep gören ve mağaza açmak için ilk adımları atan markalar oldu. BMD Başkanı Hüseyin Doğan, "Dubai'nin...