E-Ticaret Altyapı Sağlayıcıları Derneği Haberi
Kurban Bayramı alışverişlerinde klima, derin dondurucu ve beyaz eşya satışı arttı, online sanal poslardan satış yüzde 42'ye yükseldi.
E-Ticaret Altyapı Sağlayıcıları Derneği Yüksel Eminoğlu yaptığı açıklamada, gerek işlem hacmi ve kullanıcı sayısı, gerekse gerçekleşen satış rakamlarıyla e-ticaretin her yıl katlanarak büyüdüğünü belirterek, bayram ya da tatil sezonu gibi özel dönemlerde de online alışverişlerde belirgin bir artış yaşandığına işaret etti.
Bu yıl okulların kapanmasının ardından, 15 Temmuz resmi tatili ile birleştirilerek uzayan Kurban Bayramı dönemi öncesinde internetten yapılan alışverişlerin dikkati çekici rakamları ortaya koyduğunu bildiren Eminoğlu, şunları kaydetti:
"Bu yıl tam yaz tatili başlangıcına ve özellikle de pandemi sonrası evlilik sezonuna denk gelen bayram tatilinde harcamalar arttı. E-ticaret site sahipleri bu bayram dönemine bir ay önceden hazırlık yaptı. Klima, derin dondurucu ve beyaz eşya satışı arttı. Her Kurban Bayramında beklenen derin dondurucu satışları için özellikle...