25 / 11 / 2024

Franchise pazarı türkiye

Franchise pazarı türkiye

Türk perakendeciler gücünü göstererek pazarın yabancılar için cazip bir yatırım aracı olduğunu ortaya koydu. Franchise verip hızla mağazalaşmak ise birçok oyuncunun daha sonra yatırımcı çekebilmesi için sadece bir araç oldu.

Mert Başaran: Türkiye’deki konut pazarı sıkıntıda, yatırımcılar yurt dışına yöneldi!

Master Haber Youtube kanalında önemli açıklamalar yapan Ekonomist Mert Başaran, Türkiye’deki konut pazarının sıkıntıda olduğunu söyleyerek, yatırımcıların yurt dışına yöneldiğini söyledi.

Türkiye gayrimenkul fiyatları İngiltere konut pazarı ile yarışıyor!

Türkiye'deki konut fiyatlarındaki yükseliş yatırımcıyı yurt dışına yöneltti. Yatırımcılar özellikle İngiltere'de konut pazarına büyük ilgi duymaya başladı.

Dacia Spring Türkiye macerasına başlıyor: İddialı fiyatıyla Türkiye pazarında

Dacia'nın yüzde yüz elektrikli otomobili Spring, iddialı fiyatı ile Türkiye pazarında boy göstermeye hazırlanıyor. İşte detaylar...

Tesla, Türkiye pazarına girişini çekilişle kutluyor!

Tesla, yakın zamanda Türkiye pazarına giriş yaparak adından söz ettirmeye başladı. Bu gelişmenin ardından, WORLDEF tarafından düzenlenen World Ecommerce Forum'da düzenlenecek bir çekilişle bir kişiye Tesla Model Y hediye edilecek.

Otomotiv pazarında Avrupa gözünü Türkiye’ye çevirdi! Türkiye İspanya’yı geride bırakıyor!

Avrupa’da gittikçe sertleşen emisyon kuralları, üreticileri elektrikli araç üretimine mecbur bıraktığı için gözler Türkiye’ye çevrildi. Citroen CEO’su Cobee, içten yanmalı motorda birinci pazarın Türkiye olacağını söyledi.

Resmi açıklama geldi! Tesla Türkiye pazarına giriyor!

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, ABD'li elektrikli otomobil üreticisi Tesla'nın Türkiye pazarına girmek istediğini belirterek bununla ilgili çalışmaların devam ettiğini ifade etti.

Almanya merkezli inşaat şirketi Einz A Group, Türkiye pazarına geliyor! 

Emlak, lojistik, ithalat, ihracat ve proje üretimi alanlarında hizmet veren Almanya merkezli Einz A Group’un inşaat kolu olan Einz A Home Türkiye pazarına geliyor. İşte Einz A Group Yönetim Kurulu Başkanı Salih Sönmez'in konuyla ilgili o açıklamaları...

Banana Republic Türkiye pazarından çekiliyor!

Stiliyle her sezon bir adım önde olmak isteyenlerin markası Banana Republic, Türkiye pazarından çekiliyor.

Realtyplus Türkiye Gayrimenkul pazarında!

İspanya merkezli yeni nesil emlak pazarlama zinciri Realtyplus, Türkiye Gayrimenkul pazarında yerini aldı.

Türkiye Gayrimenkul Pazarı Görünümü 2020 yıl sonu raporu!

Cushman & Wakefield "Türkiye Gayrimenkul Pazarı Görünümü 2020 Yıl Sonu" raporuna göre, 2020 son çeyrekte kiralama anlaşmaları bir önceki çeyreğe ve yıla göre düşüş eğilimine gösterirken, yapı izinlerinde yaklaşık iki katı olarak belirgin bir artış kaydedildi.

Türkiye gayrimenkul pazarında yükseliyor!

"Yabancılar İçin En İyi 25 Emlak Pazarı" başlıklı araştırmaya göre Türkiye, dünya genelinde belirlenen en iyi 25 emlak pazarı sıralamasında 14. sırada oldu...

COVID-19'un Türkiye gayrimenkul pazarına etkileri ne oldu?

Dünyanın önde gelen ticari gayrimenkul danışmanlık şirketlerinden Cushman & Wakefield, tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgınının Türkiye Gayrimenkul pazarı üzerindeki etkilerini raporladı. İşte raporda yer alan o değerlendirmeler...

COVID-19'un Türkiye gayrimenkul pazarına etkileri!

Cushman-Wakefield tarafından Covid-19 Türkiye Gayrimenkul Pazarına Etkileri raporu yayınlandı. Raporda, yatırımcılar ve kullanıcılar odaklı değerlendirmeler yapıldı...

Franchise pazarı türkiye Haberi

Franchise pazarı türkiye

Perakende dünyasını son yıllarda meşgul eden en önemli konulardan biri hızla büyüyen bir pazarın önünde perakendecilerin büyüme stratejilerinin ne olacağı idi. Büyüme hızına adapte olamayan perakendeci kısa sürede pazarda pay kaybediyordu. Büyümeyi gerçekleştirebilmek için gereken finansal kaynak ise birçok şirket için bir soru işaretiydi. Pazardaki oyuncuların büyümek için 3 alternatifi vardı.


1. Franchise vermek

2. Yatırımcı çekmek

3. Daha yavaş büyümek


Türk perakendeciler gücünü göstererek pazarın yabancılar için cazip bir yatırım aracı olduğunu ortaya koydu. Franchise verip hızla mağazalaşmak ise birçok oyuncunun daha sonra yatırımcı çekebilmesi için sadece bir araç oldu. 

Penti, Mavi, Koton, Defacto gibi yabancılarla ortaklık yapan markalara bakıldığında daha kurumsal bir yapıya geçtikleri net bir şekilde görülüyor. Yönetim ve organizasyon yapılarındaki değişimlerin yanı sıra lojistik operasyonlarının optimize edildiği ve hem yurtiçi...