19 / 05 / 2024

Gayrimenkul dijital pazarlama

Gayrimenkul dijital pazarlama

Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Gayrimenkul, turizm, ihracat, 2020’de dijital pazarlama ile ivme kazanacak” diye konuştu.

Gayrimenkul sektörüne dijital reklam etkisi: Rekabette avantaj sağlıyor!

Gayrimenkul Hizmet Ortaklığı (GHO)Kurumsal İletişim Direktörü Caner Öner, emlak sektöründe doğru sosyal medya kullanımının rekabette önemli avantaj sağladığını söyledi.

Marune Gayrimenkul Ve Dijital Reklam Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Marune Gayrimenkul Ve Dijital Reklam Sanayi Ticaret Limited Şirketi Fatih'te 1 milyon TL sermaye bedeli ile Aramsal Kım tarafından kuruldu.

Emlak sektöründe devrim niteliğinde yeni model! Gayrimenkul alım-satım ve kiralama artık daha kolay olacak!

Versity, gayrimenkul sektörünün, dünya çapında  tahmini olarak 4 ila 6 milyon arasında profesyoneli olmasına rağmen dijital dönüşüm anlamında yeniliklere ayak uyduramaması karşısında sektörün modernleşip dijitalleşmesi için özel bir iş modeli geliştirdi.

Dijital gayrimenkul pazarlamanın yeni ortakları! Hepsiemlak ile Zingat el sıkıştı!

Dünyanın önde gelen dijital emlak gruplarından biri olan Property Finder, Türkiye’nin lider dijital platformu Hepsiemlak’a ortak oluyor. Bu ortaklık anlaşması çerçevesinde, Türkiye’nin en yenilikçi emlak sitesi Zingat, Hepsiemlak ile birleşiyor.

Gayrimenkulde dijital ikiz dönemi!

Bu yılın 3. çeyrek Türkiye Gayrimenkul Sektörü raporu belli oldu. Rapor içinde Dijital İkiz'e ilişkin bilgiler yer aldı. Peki, Dijital İkiz nedir? Gayrimenkulde dijital ikiz ne işe yarar? İşte detaylar...

Gayrimenkul sektörünü uluslararası arenada neler bekliyor? Dijital dönüşüm başlıyor mu? 

Türkiye gayrimenkul sektörünün tüm bileşenleri sürdürülebilir, sağlıklı ve mutlu bir gelecek ve ortak yarar adına 6. defa RE360 Gayrimenkul Buluşması’nda toplandı. Peki gayrimenkul sektörünü uluslararası arenada neler bekliyor? Dijital dönüşüm başlıyor mu? İşte ayrıntılar...

Esas Gayrimenkul'e MarCom Awards Platin ödülü!

Esas Gayrimenkul, “shopla” uygulamasıyla 1994'ten beri düzenlenen ve pazarlama iletişimi alanının en önemli ödülleri arasında yer alan MarCom Awards’ta “Dijital Medya/Mobil App” kategorisinde Platin ödül aldı.

Altın Emlak'ın dijital dönüşümü DDTECH'e emanet!

Gayrimenkul sektörünün en önemli oyuncuları arasında yer alan Altın Emlak, Türkiye’nin “İlk Dijital Dönüşüm Ajansı” DDTECH ile iş birliği yaptı.

Proptech uygulamalarında dijital imza dönemi başladı!

Emlak Uzmanı Mustafa Hakan Özelmacıklı yaptığı açıklamada, "Gayrimenkul sektörü Proptech uygulamalarında yenilikçi ürünlerin kullanımı gün geçtikçe artıyor. Şirketimiz, Dijital İmza Platformu’nu tüm temsilcilerine açıyor." dedi.

GYODER Dijital Pazarlama Farkındalık Semineri yarın!

GYODER Akademi tarafından gerçekleştirilecek olan Dijital Pazarlama Farkındalık Semineri yarın saat 14:00 ile 16:00 saatleri arasında yapılacak. Seminerde, değişen trendler, dijital platformlar ve gayrimenkul sektörü ele alınacak. 

Gayrimenkul sektöründe online platform daha etkin kullanılıyor!

Zingatcom Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Mehmet Erkek, gayrimenkul sektöründe dijital mecranın daha aktif rol oynamaya başladığını dile getirdi. 

GABORAS, gayrimenkul ticareti için ilk kapsamlı dijital platformu kurdu!

GABORAS, gayrimenkul alım satım, kiralama ve kiraya verme piyasasını ilk defa dijital ortamda ‘360 derece’ hizmet sunacak yenilikçi ve gelişmiş bir ticaret platformu ile tanıştırmak için çalışıyor.

Dijital Gayrimenkul Ve Danışmanlık Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Dijital Gayrimenkul Ve Danışmanlık Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi Beşiktaş'ta 10 bin TL sermaye bedeli ile Zeliha Çalık tarafından kuruldu.

Gayrimenkul dijital pazarlama Haberi

Gayrimenkul dijital pazarlama

İçinde bulunduğumuz dönemin yükselen sektörünün “dijital pazarlama” olduğunu söyleyen Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, şu açıklamalarda bulundu:

“Yapılan dijital reklam yatırımlarının, Avrupa’da TV reklamlarını geçtiğini, Türkiye’de de pazarın çift haneli büyüdüğünü görüyoruz. Açıklanan IAB verilerine göre, 2019’un ilk altı ayında dijital reklam yatırımları %11 büyüdü. 2020 yılında, bu büyüme artarak devam edecektir. Kurumlar, ürün ve hizmetlerini, dijital platformlarda hedef kitleleriyle buluşturuyor. 2020 yılında, turizm sektörünün, son yıllarda oldukça hareketlenen sağlık turizmi pazarının, gayrimenkul sektörünün ve yurt dışı e-ticaret hacminin ciddi bir ivme kazanarak, daha da hareketleneceğini söyleyebiliriz. Yurt dışına yapılan dijital pazarlama yatırımları, ihracat verilerinde artış gösterecektir.” 

Dijital Pazarlama Okulu’na katılım bu yıl yüzde 39 arttı

Kurumların dijital pazarlama yatırımlarını yükseltip sürdürmeye devam ettiklerini söyleyen Yasin Kaplan, şu ifadeleri kullandı:

“Google reklamları, dijital...