gayrimenkul reklamının incelikleri Haberi
10 yıl öncesine baktığımız zaman özellikle basında sadece bir kaç kuvvetli firmanın ilan vermeye gücü yetiyordu. Geçen dönemde şunu gördük ki artık bazı 2 gazete Türkiye'nin emlak eki haline geldi. Haberden çok haftasonu özellikle baktığınız zaman sadece inşaat firmalarının projelerini reklamlarını görüyoruz. Farklılaşma olamıyor. Bir gazete içinde yeri geliyor 30 tane ilan çıktığını görüyoruz. Bunda tabii farklılaşmak çok önemli. Reklam sektörünün yaşamadığı bir durum. Türkiye genelinde hiçbir sektörde bir haftasonu aynı sektör dalında ilan çıktığı görülmüş bir durum değil. Reklam firmaları da kendini tekrarlamaya başladı. Yeni şeyler üretmeleri gerekiyor. İyi brief verilse bile benzer kelimeler kullanılmaya başladı. Sektörde sürü psikolojisi var. Bir iki firma ne yapıyorsa abi firma gazeteye reklam verdi...