06 / 05 / 2024

gayrimenkul reklamının incelikleri

gayrimenkul reklamının incelikleri

Emlakkulisi.com ev sahipliğinde gerçekleşen 6. Konutta Satış ve Pazarlama Buluşmaları kapsamında konuşan Metropolist Yapı-DKY İnşaat- Metrowin Satış Müdürü Orçun Ayaz, reklamlarda kullanılan dilin aynılaştığından bahsetti...

Gayrimenkul, hanehalklarının önemli bir yatırım aracı: Yüksek birikimde en çok gayrimenkul tercih ediliyor!

Dünya Gazetesi köşe yazarı Prof. Dr. Ali Hepşen, bugünkü köşesinde gayrimenkulün hanehalkı açısından önemi ve değerleme konusunu kaleme aldı. Yapılan bir araştırmaya göre, gayrimenkul, hanehalklarının önemli bir yatırım aracı. İşte ayrıntılar...

ABD’de ticari gayrimenkul krizinin önüne geçilemiyor! Hacizler Mart'ta yüzde 117 arttı!

Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID sonrası ABD’de baş gösteren ticari gayrimenkul krizinin önüne geçilemezken geçtiğimiz Mart ayında ticari emlak hacizlerinde yüzde 117’lik rekor bir artış yaşandı. 

İstanbul gayrimenkul piyasasını neler bekliyor? Seçim sonrası kentsel dönüşüm hızlanacak mı? 

Seçimlerden önce sık sık konut piyasasının geleceği merak ediliyordu. Peki İstanbul gayrimenkul piyasasını neler bekliyor?

Denizler Gayrimenkul Reklam Pazarlama Turizm İnşaat Gıda Organizasyon Ticaret Limited kuruldu!

Denizler Gayrimenkul Reklam Pazarlama Turizm İnşaat Gıda Organizasyon Ticaret Limited Zeytinburnu'nda Murat Vargün tarafından kuruldu.

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!

2002-2022 yılları arasında Türkiye'den gayrimenkul satın alan yabancılar TBMM gündeminde!

2002-2022 yılları arasında Türkiye'den gayrimenkul satın alan yabancılar TBMM gündemine taşındı. CHP İzmir Milletvekili Murat Bakan, konuyla ilgili soru önergesi verdi. İşte o önerge...

İskansız gayrimenkul alınır mı?

İskan ruhsatı kısaca oturma izni anlamına geliyor. İskan ruhsatı alınmamış evler aslında yasal olarak oturmaya müsait olmayan evler olarak biliniyor. Peki, İskansız gayrimenkul alınır mı? İşte konu hakkında tüm merak edilenler...

Kadle İnşaat Taahhüt Enerji Gayrimenkul Reklam Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Kadle İnşaat Taahhüt Enerji Gayrimenkul Reklam Ve Ticaret Limited Şirketi Beykoz'da Veli Genç tarafından kuruldu.

Evlenme ve boşanmalar gayrimenkul piyasalarını nasıl etkiliyor?

Pandeminin derinden etkilediği boşanma sayıları gayrimenkul piyasasında da dengeleri değiştiriyor. Peki evlenen ve boşanan çiftlerin sayısı gayrimenkul piyasalarını nasıl etkiliyor?

Asm34 Grup Taşımacılık Gayrimenkul Reklam Ve Organizasyon Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Asm34 Grup Taşımacılık Gayrimenkul Reklam Ve Organizasyon Ticaret Limited Şirketi Beylikdüzü'nde 150 bin TL sermaye bedeli ile Musa Şeker tarafından kuruldu.

GİSP 'METAVERSE ve Gayrimenkul' konularını masaya yatırdı!

GİSP gündemde merak uyandıran “METAVERSE ve Gayrimenkul” konularını gerçekleştirdikleri toplantıda değerlendirdi.

1915 Çanakkale Köprüsü gayrimenkul fiyatlarını uçurdu!

1915 Çanakkale Köprüsü, bölgedeki gayrimenkul fiyatlarını uçurdu. Çanakkale'de senelik değer artışı konutlar için yüzde 32, arsalar için yüzde 38, araziler için ise yüzde 37 olarak gerçekleşti.

Prime Estate Gayrimenkul Reklam Ve İnşaat Limited Şirketi kuruldu!

Prime Estate Gayrimenkul Reklam Ve İnşaat Limited Şirketi bugün Şişli'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Aslı Evin Erköeoğlu ve Numan Ünvan ortaklığında kuruldu.

gayrimenkul reklamının incelikleri Haberi

gayrimenkul reklamının incelikleri
Metropolist Yapı-DKY İnşaat- Metrowin Satış Müdürü Orçun Ayaz'ın konuşması:


10 yıl öncesine baktığımız zaman özellikle basında sadece bir kaç kuvvetli firmanın ilan vermeye gücü yetiyordu. Geçen dönemde şunu gördük ki artık bazı 2 gazete Türkiye'nin emlak eki haline geldi. Haberden çok haftasonu özellikle baktığınız zaman sadece inşaat firmalarının projelerini reklamlarını görüyoruz. Farklılaşma olamıyor. Bir gazete içinde yeri geliyor 30 tane ilan çıktığını görüyoruz. Bunda tabii farklılaşmak çok önemli. Reklam sektörünün yaşamadığı bir durum. Türkiye genelinde hiçbir sektörde bir haftasonu aynı sektör dalında ilan çıktığı görülmüş bir durum değil. Reklam firmaları da kendini tekrarlamaya başladı. Yeni şeyler üretmeleri gerekiyor. İyi brief verilse bile benzer kelimeler kullanılmaya başladı. Sektörde sürü psikolojisi var. Bir iki firma ne yapıyorsa abi firma gazeteye reklam verdi...