Grundig hedefleri Haberi
Almanya başta olmak üzere mutfak eşyalarında modayı belirleyen Kuzey Avrupa tarzı tasarımı ve enerji verimliliği ile lüks sınıftaki konumunu güçlendiren Grundig, geleceğin mutfak ürünleri teknolojisini Milano'daki fuarda tanıttı. Arçelik'in üst segment markası olan Grundig, 17 Nisan'a kadar açık olacak dünyanın en prestijli tasarım, mobilya ve mutfak fuarı Eurocucina'da, ev elektroniğinin tüm kategorilerinde ürün sunan tek Avrupalı marka unvanıyla yer alıyor. Ar-Ge'si süren yeni nesil prototiplerini de sergileyen Grundig'e ziyaretçilerin yoğun ilgisi dikkat çekti. Firmanın fuar alanındaki 800 metrekarelik standını ise dünyaca ünlü İspanyol mimar Patricia Urquiola tasarladı.
BEŞ YILA ULUSLARARASI SATIŞLARDAN %20 PAY
65'i aşkın ülkede hedef kitlelerine ulaştıklarını hatırlatan Arçelik Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, mutfak eşyasında tüketicinin beğenisini kazanmak için tasarımın şart olduğunun altını çizdi. Grundig markasını, global hedefler için...