12 / 05 / 2024

HelpA Akademi Genel Koordinatörü

HelpA Akademi Genel Koordinatörü

Ankara'da bazı İnşaat firmaları, konut satışlarını arttırabilmek, rakip firmalarının önüne geçebilmek için çalışanlarına Psikolog desteği sağlıyor...

Akademi Esenler projesi için bir araya gelindi!

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Çiğdem Karaaslan ve Esenler Belediye Başkanı Mehmet Tevfik Göksu, "Akademi Esenler" projesi kapsamında Esenler'de yaşayan akademisyenlerle bir araya geldi.

Konut 10 dakikada satılıyor!

Helpa Akademi Genel Koordinatörü, Psikolog Gülşah Sam Orhan, etkili bir satışın gerçekleştiği sürenin 10 dakika olduğunu, 10 dakikanın üstündeki çabanın yararsız olduğunu bildirdi...

HDI Sigorta Genel Müdürlüğü, Ümraniye'ye taşındı!

Türkiye'de faaliyete başladığından bu yana Şişli'deki adresinde sigortacılık faaliyetlerini sürdüren HDI Sigorta, genel müdürlüğünü Anadolu yakasına taşıdı...

Vakıf GYO Genel Kurulu'nda hangi kararlar alındı

Vakıf Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO), 30 Mart 2011 tarihinde gerçekleşen Olağan Genel Kurul toplantısında alınan kararları ve görüşülen konuları açıkladı

Nuh Çimento Genel Kurulu'nda hangi kararlar alındı

Nuh Çimento Sanayii A.Ş Genel Kurul toplantısı 25 Mart 2011 tarihinde yapıldı. Şirket toplantıda alınan kararları ve görüşülen konuları açıkladı...

Enka İnşaat Genel Kurulu 21 Nisan'da toplanıyor!

Enka İnşaat ve Sanayi A.Ş'nin 2010 yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı 21 Nisan 2011 tarihinde, saat 14.00'da, Zincirlikuyu Yolu Enka III. Binası Konferans Salonu Balmumcu-Beşiktaş/İstanbul adresinde gerçekleşecek

Atakule GYO Genel Kurul toplantı sonucunu açıkladı

Atakule Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO), 28 Mart 2011 tarihinde gerçekleşen olağan Genel Kurul toplantısı sonucunu açıkladı. Şirket toplantıda alınan kararları ve görüşülen konuları bildirdi

Alarko GYO Genel Kurulu'nda hangi kararlar alındı

Alarko Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO) Genel Kurulu 28 Mart 2011 tarihinde toplandı. Olağan Genel Kurul toplantısının ait olduğu hesap dönemi 1 Ocak 2010 - 31 Aralık 2010 arası... Şirket Genel Kurul toplantısında alınan kararları ve görüşülen konuları

Akfen İnşaat, ortaklarını genel kurul toplantısına çağırıyor!

Akfen Gayrimenkul Ticareti ve İnşaat Anonim şžirketi Yönetim Kurulu, ortaklarını 2010 yılı olağan genel kurul toplantısına çağırıyor. Toplantı 18 Nisan 2011 günü saat 11.00'da şirket merkezi olan Levent Loft'ta yapılacak

Ege Seramik ortaklarını genel kurul toplantısına çağırıyor!

Ege Seramik Sanayi ve Ticaret Anonim şžirketi Yönetim Kurulu Başkanlığı, ortaklarını 2010 yılı olağan genel kurul toplantısı çağırıyor. Toplantı 26 Nisan 2011 günü saat 10.30'da  Kemalpaşa İzmir'deki  fabrika binasında yapılacak

VakıfBank Genel Müdürlüğü, Nisan'da İstanbul'a taşınıyor!

VakıfBank Genel Kurulu'nda, 1954'ten bu yana genel müdürlük birimleri Ankara'da bulunan VakıfBank Genel Müdürlüğü'nün İstanbul'a taşınması kabul edildi. Karara göre VakıfBank Genel Müdürlük Nisan ayında İstanbul'a taşınacak...

Cementir Holding ortaklarını genel kurul toplantısına çağırıyor!

Cementir Holding, hissedarlarını 2010 yılı olağan genel kurul toplantısına çağırıyor. Toplantı 15 Nisan 2011 cuma günü saat 10'da Çimentaş İzmir Çimento Fabrikası Türk A.Ş. Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacak

Parsan Makina Şirketi ortaklarını genel kurul toplantısına çağırıyor!

Parsan Makina Parçaları Sanayii Anonim Şirketi Yönetim Kurulu Başkanlığı, şirketin 43. ortaklar olağan genel kurul toplantısının 28 Nisan 2011 günü saat 10.00'da şirket merkezinde yapılacağını duyurdu

HelpA Akademi Genel Koordinatörü Haberi

HelpA Akademi Genel Koordinatörü


HelpA Akademi Genel Koordinatörü Psikolog Gülşah Sam Orhan, bazı inşaat firması sahiplerinin kendilerinden satış için destek aldıklarını belirterek, satışın insanları bir ikna çabası olduğunu söyledi.


Uzman bir satıcının aynı zamanda alıcıya da bir görüş açısı, doğru evi alma yönünde katkı sağlayıcı olduğunu ifade ederek "Satış bir seanstır, her satıcı önce duygu satar. Satışta gözlem çok önemli bir yetenektir. Bazı kilit cümleler yarım saat ya da bir saatlik uzun uzun anlatımlardan daha etkilidir.  Etkili bir satışın gerçekleştiği süre 10 dakikadır. 10 dakikanın üstündeki çaba yararsızdır. Detaylara boğulmayın. Bu müşterileri sıkar"dedi.


Orhan, İstatistiklere göre satış personelinin satış sırasında ilk etapta yüzde 70 oranında reddedildiğini ancak, müşterinin zihnine doğru mesajlar verilirse yüzde 30 oranında tekrar geri geldiğini tespit ettiklerini söyledi.


Müşterilere dolaylı sorulan soruların satışta...