23 / 12 / 2024

inşaatta pazarlama

inşaatta pazarlama

Vatan Gazetesi yazarlarından Ceren Kumbasar bugünkü köşe yazısında pazarlamanın yeni kavramlarından bahsetti. Kumbasar: "Türkiye’de hala inşaat sektöründe en iyi geri dönüş gazetelerle ve web siteleriyle oluyor." dedi...

İnşaatta hangi iş ne kadar sürer?

20,1 bin takipçili İnşaat Doktoru resmi X hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda inşaatta hangi iş ne kadar süreceğini açıkladı.  İşte İnşaat Doktoru'nun yaptığı o paylaşım…

İnşaatta fiziki ilerleme nasıl hesaplanır?

İnşaatta fiziki ilerleme iş programında geçen kalemlerin sahadaki gözle görülür biçimde tamamlanma miktarıdır. Peki inşaatta fiziki ilerleme nasıl hesaplanır?

İnşaatta süre ve maliyet planlaması nasıl yapılır?

19,3 bin takipçili İnşaat Doktoru resmi X hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda inşaatta süre ve maliyet planlamasının nasıl yapılacağını anlattı. İşte İnşaat Doktoru'nun konu ile ilgili o paylaşımı...

Aylık 70 bin liraya çalışacak usta bulamayan kadın müteahhit inşaatta ustalığa başladı!

Türkiye genelinde inşaat sektöründe yaşanan usta sıkıntısı, işverenleri zor durumda bırakıyor. Sakarya'da kadın müteahhit aylık 70 bin liraya çalışacak usta bulamayınca kendisi inşaatta ustalığa başladı. 

'İnşaatta çalışacak usta ithal edilmeli!'

İMKON Denetim Kurulu Üyesi Şaban Topal, inşaatta çalışacak işçi eksikliğine dikkat çekerek ithal usta önerisinde bulundu. 

Brç Teknik İnşaat Pazarlama Ve Sanayi Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Brç Teknik İnşaat Pazarlama Ve Sanayi Ticaret Limited Şirketi bugün Kartal'da 4 milyon TL sermaye bedeli ile Ahmet Yasin Berçin tarafından kuruldu.

İnşaatta iş güvenliği nasıl sağlanır?

İnşaatta iş güvenliği, çalışan her insan için önemlidir. İş güvenliğini bu çalışma alanında sağlamak için bazı kurallara uyulur. Peki inşaatta iş güvenliği nasıl sağlanır ve uyulması gereken kurallar nelerdir? İşte inşaatta iş güvenliğini sağlamak için önemli bilgiler...

İnşaatta öncelikli 5 gündem tek tek açıklandı! Kentsel dönüşüm ve sosyal konut başlıkları öne çıkacak!

Cumhurbaşkanlığı Kabinesi’nin açıklanmasının ardından gözler yeni dönemde atılacak olan adımlara çevrildi. İşte inşaatta öncelikli 5 gündem maddesi...

İnşaatta fiyat artışı durdurulmalı!

Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) Başkanı Mehmet Kaya, artan inşaat malzemeleriyle ilgili basın açıklaması yaparak Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a çağrıda bulundu. Kaya, inşaatta fiyat artışının durdurulmasını talep etti.

Sakarya'da kışladaki inşaatta göçük! 2 işçi toprak altında kaldı!

Sakarya Adapazarı'nda yer alan askeri kışladaki bir inşaatta yaşanan göçük sebebiyle 2 işçi toprak altında kaldı.

Ankara'da inşaatta meydana gelen göçükte bir işçi yaşamını yitirdi!

Başkent Ankara'da Yeni Sanayi Bölgesi'nde yer alan bir inşaatta meydana gelen göçükte bir işçi yaşamını yitirdi...

İnşaatta fiyat farkı düzenlemesi kaçınılmaz oldu!

Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) Başkanı Erdal Eren inşaat sektörü ile ilgili yaptığı açıklamada, inşaatta fiyat farkı düzenlemesinin kaçınılmaz olduğunu söyledi.

Ataşehir'de bir inşaatta imar yolsuzluğu iddiası!

İstanbul Ataşehir Belediyesi'nin ilçedeki inşaatta imar yolsuzluğuna izin vermesi yönündeki iddialar nedeniyle İstanbul Valiliği harekete geçti. Valilik konuyla ilgili İçişleri Bakanlığı'na başvurdu. 

inşaatta pazarlama Haberi

inşaatta pazarlama

Pazarlama o kadar yaşayan bir kavram ki, hemen her yıl tüketicilerin eğilimleri ve teknolojinin kullanımıyla beraber yeni kavramlar ve yeni stratejilerle karşılaşabiliyoruz. Tabii birçok sektörde, özellikle inşaatta bu kavramlarla sadece “karşılaşıyoruz”, onları kullanmıyoruz, anlamaya, strateji geliştirmeye çalışmıyoruz. Bazı sektörlerde hem pazarlama hem reklam açısından oldukça dünyalı hareket edebiliyorken konut sektöründe bu tür kavramlara bizim Azeri kanallarını izlerken hissettiğimiz yabancılaşma duygusu hakim. 


Gerilla kavramları


Dünyalı markalar uzun zamandır bizim için yeni olan Buzz gibi, gerilla pazarlama gibi kavramları kullanıyorlar. Özellikle lüks tüketime dönük markalar son yıllarda pazarlama kanallarının ilki olarak Buzz’u kullanıyor. Buzz kavramının Türkçe’si söylenti/dedikodu pazarlaması. Mantığı şu; gerçek olup olmadığı bilinmeyen ve merak uyandıran bir bilgiyi fısıltı gazetesiyle yaymak. Sonra aynı haberi, farklı tüketici grupların bakış açısıyla kısa videolarda, karikatürlerde,...