İstanbul markalı konut Haberi
“Gayrimenkul İçin Strateji Platformu” (GİSP) yuvarlak masa toplantısında, “Markalı Gayrimenkul Yatırımları” masaya yatırıldı. GİSP Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Er Yatırım Genel Müdürü Ferzan Çelikkanat moderatörlüğünde gerçekleştirilen toplantıda, konunun uzmanlarıyla, markalaşmanın gayrimenkul sektörüne sağladığı katkılar ve kentsel dönüşümdeki rolü konuşuldu.
Servotel Corporation'ın Yönetici Ortağı Ayla Heyfegil, zincir markaların kendileri ile işbirliği yapan yatırımcı firmaları pazarlama ve tanıtımda öne çıkardığını belirterek konuşmasında şunlara dikkat çekti:
Gayrimenkul pazarı, rezidans yönünde gelişecek
“Zincir marka ile işbirliği, proje satış hızına çok ciddi katkı sağlıyor. Yatırımcı ve lokasyon güvenilir ise markanın satış hızına katkısı yüzde 15-20 arasında olurken, yatırımcı ilk kez piyasaya çıkıyorsa ve lokasyon potansiyel taşıyan bölgenin dışında ise markanın satış hızına katkısı yüzde 35-40’a kadar çıkabiliyor, bu katma değer ise satış fiyatına olumlu etki...