İstanbul Shopping Fest hedefleri Haberi
Perakende, turizm, gıda, ulaşım, konaklama gibi birden çok sektör için itici güç niteliği taşıyan İstanbul Shopping Fest (İSF) 2014 hedefi olan 10 milyar TL’yi yakaladı. Yabancı ve yerli ziyaretçilere ekonomik alışverişin yanı sıra eğlence imkânı sunan 23 günlük festival boyunca 10 milyar 200 milyon TL ciro elde edildi.
AVM’ler gibi konsept alışveriş noktalarının yanı sıra, İstanbul kent yaşamının geleneksel ticaret noktalarına da hareketlilik getiren festivalin cirosu bir önceki yıla oranla yüzde 23.6 arttı. Geçen yılki ticaret hacmi 8 milyar 250 milyon TL olan festivalde, yabancı ziyaretçilerin yaptığı alışveriş miktarının belirgin biçimde yükseldiği gözlemlendi.
YABANCI ZİYARETÇİ KARTLA ALIŞVERİŞ YAPTI
Festival sadece alışveriş hareketliliği oluşturmakla kalmadı aynı zamanda turizmcinin de yüzünü güldürdü. İstanbul Shopping Fest kapsamında kente gelen yabancı ziyaretçi sayısı yüzde 13,82 artarak...