izmir gençler yapı Haberi
Yıllardır konut alacaklar. "Metroya, dolmuşa ya da markete yakıtı mı?" sorularıyla tercihlerine yon veriyor. Bu tercih hem lüks. hem de orta ölçekli projeler için de geçerli. Yani lokasyon konut alımında bir numaralı tercih nedeni. Ama son dönemde ardı ardına yükselen projelerle birlikte artık bu durum değişmeye başladı. Artık lokasyonun yanında, "Bu projeyi hangi fiıma yaptı?" sorusu da tercihlerde etkili olmaya başladı. Yani bundan sonra lokasyon değil, konutta marka dönemi başlıyor.
Yaklaşık 20 yıl Fransa başta olmak üzere çeşitli Avrupa ülkelerinde önemli inşaat ve taahhüt işlerine imza atan ve 2004'te İzmir'de yatırım yapmaya karar veren Gençler Yapı da kente markalı konut projeleri konusunda adından söz ettirmeye başladı.
Kendilerini 'villa uzmanı" olarak nitelendiren Gençler Yapı ortaklarından Rüstem Cam. tüketicinin konut alma konusunda önceliklerini...