20 / 11 / 2024

Karaköy Tünel neden kapatılacaktı

Karaköy Tünel neden kapatılacaktı

İstanbul'un Karaköy ve Beyoğlu'nu bağlayan füniküler sistemi, dünyanın en eski üçüncü metrosu Tünel'in kapatılarak yaya geçidi olarak kullanılması gündeme gelmiş... Emlakkulisi.com tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış'ın ortaya çıkardığı haber...

Karaköy’deki Tahir Han 230 milyon TL'ye satışa çıktı!

Mimar Vedat Tek’in imzasıyla 1935'te hayata geçirilen Karaköy’deki Tahir Han, açık artırmayla satışa çıkarılacak. İstanbul Boğazı’nı gören 7 katlı tarihi bina için 230 milyon Türk Lirası muhammen değer biçildi. 1. artırma başlangıç bedelinin ise 115 milyon 30 bin Türk Lirası olduğu belirtildi.

Dolar artığında zamlanan ürünler, düştüğünde neden inmiyor?

Ekonomi yönetimi tarafından alınan tedbirlere rağmen zamlar durmuyor. SGK uzmanı Özgür Erdursun, sosyal medya hesabından, ”Döviz arttığında anında ürünlerine zam yapanlar döviz düştüğünde neden indirim yapmıyor” diye sordu. Vatandaş cevapladı.

İBB adayı Murat Kurum'dan '2 yakaya 2 tünel, Silivri'ye de metrobüs vaadi!

AK Parti'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Murat Kurum kentin iki yakasına iki tünel yapacaklarını söylerken ayrıca Silivri'ye de metrobüs vaadinde bulundu.

Tünel kalıp nedir? Avantajları ve dezavantajları neler?

Tünel kalıp sistemi, yapılarda taşıyıcı duvar (perde) ve döşemelerin bütün halinde, tek işlemle yerinde dökümünü sağlayan yapım tekniğidir. Peki avantajları ve dezavantajları neler? 

Cumhurbaşkanı Erdoğan resmen duyurdu: İstanbul'a 3. tünel geliyor! Büyük İstanbul Tüp Tüneli boğazın altından geçecek!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti'nin büyük İstanbul mitinginde peş peşe yeni müjdeleri duyurdu. Müjdelerden biri de Büyük İstanbul Tüp Tüneli oldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul'a 3. tünel yapılacağını açıkladı. İşte ayrıntılar...

Bugün Borsa İstanbul'u yükselten 5 neden

Geçtiğimiz hafta sonunda Türkiye'nin kredi notunun düşürülmesine ve Borsa İstanbul'daki manipülasyon operasyonuna rağmen Borsa İstanbul'da bugün kaydedilen yüzde 6.67 yükseliş kaydedildi. Borsa İstanbul'u bugün yükselten 5 neden var.

Bakırköy-Kirazlı Metrosu'nun tünel kazıları tamamlandı! 1 yıl içinde açılacak!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Bakırköy-Kirazlı Metro Hattı'nın tünel kazılarının tamamlandığına dikkat çekti ve çalışmaların 1 sene içinde megakent İstanbul'a yeni bir hat daha kazandıracak olma heyecanıyla aralıksız sürdürüldüğünü belirtti. 

Ziraat GYO'nun Tünel binasının değeri belli oldu!

Ziraat GYO, Tünel Binası'na ilişkin 2021 yıl sonu değerleme raporunu yayınladı. Peki, Ziraat GYO Tünel Binası'nın değeri ne kadar oldu?

Vaneda, ilk mağazasını Karaköy'de hizmete açtı!

Türkiye’nin ilk yerli outdoor ayakkabı markası Vaneda, ilk mağazasını Karaköy'de hizmete açtı...

Narlıdere Metrosu'nun tünel kazıları tamamlanıyor!

Bornova-Narlıdere arasında inşa edilen metro inşaatının tünel kazıları büyük ölçüde tamamlandı. Çalışmalarda tünel uzunluğu 10 bin 746 metreye ulaştı. 

İzmir Narlıdere Metrosu'nda tünel kazılarının yüzde 78.37'si tamamlandı!

İzmir Fahrettin Altay-Narlıdere metro hattında tünel kazılarının yüzde 78.37'si tamamlandı. Böylece, Fahrettin Altay-Narlıdere metro hattında önemli bir eşik daha geçildi. 

İkitelli-Ataköy metro hattının tünel kazısında sona gelindi!

Beş farklı raylı sistem hattı ve Metrobüs ile entegre şekilde yapılacak Ataköy-İkitelli Metrosu’nda, tünel kazısıında sona geliniyor. Yerin altındaki kazı çalışmalarında son aşamaya gelinen 13,5 kilometre uzunluğundaki hattın iki tüneli, yarın törenle birleştirilecek.

İstanbul’daki çok sayıda otoyol ve tünel projesi tamamlanacak!

Mega kent İstanbul’u dev otoyol, tünel ve köprü projeleriyle taçlandıran AK Parti, megakentin tecrübesiz belediye yönetimi elinde hizmet kaybına uğramaması amacıyla altyapı çalışmalarına hızla devam edecek

Karaköy Tünel neden kapatılacaktı Haberi

Karaköy Tünel neden kapatılacaktı

İstanbul'da Tünel'in kapatılarak yeraltı yaya geçidi olarak kullanılması teklif edilmiş... Üstelik yeni Tünel'de yeraltı dükkanları da tasarlanmış...


Emlakkulisi.com Haber Merkezi'nin tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın ortaya çıkardığı habere göre; 1968 yılında Galata ile Beyoğlu'nu birbirine bağlayan tünel, yeraltı yaya geçidi olarak kullanılacakmış. Eskiyen kazan ve makineleri yenileyebilmek için 13 milyon liraya ihtiyaç varmış. Para temin edilmezse tünel kapatılacakmış.


Haberin devamı için...