03 / 05 / 2024

Karayolları uzmanı

Karayolları uzmanı

1997 yılında Karayolları uzmanlarına göre, İstanbul Boğazı'na tüp geçit yapılamazmış. Yapılamamasının iki nedeni varmış: Birincisi eğim, ikinci nedeni ise İstanbul Boğazı'nın fay hattı üzerinde olmasıymış.

İş güvenliği uzmanı çalışma süreleri 2015!

İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası’nda yapılan değişiklikler neticesinde iş güvenliği uzmanı çalıştırma yükümlülükleri ve çalışma saatleri değiştirildi. İşte, iş güvenliği uzmanı çalışma süreleri!

İnşaatlarda iş güvenliği uzmanı zorunluluğu!

İş güvenliği uzmanı ve işyeri hekimi çalıştırmayan işletmelere ceza kesiliyor. İşte, inşaatlarda iş güvenliği uzmanı zorunluluğu!

Zincirlikuyu karayolları arazisine Zorlu Center!

Karayolları'nın Zincirlikuyu'daki arsasını satın alan Zorlu Holding, arsaya inşa edilecek projenin 'Zorlu Center İstanbul' olarak açıklamış. İşte, Emlakkulisi.com Haber Merkezi'nin tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın hazırladığı özel haber...

2007 yılında Karayolları arazisine 'Zorlu Center'!

2007 yılında Karayolları'nın Zincirlikuyu'daki 96 bin 500 metrekarelik arsasını 800 milyon dolara satın alan Zorlu Holding, arsaya inşa edilecek projenin 'Zorlu Center İstanbul' olarak açıklamış.

Uzman Grup İnşaat Otomotiv Emlak Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Uzman Grup İnşaat Otomotiv Emlak Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, Kenan İpek, Erhan İpek ve Muhammet Güllük ortaklığıyla 500 bin TL sermaye ile 10 Ağustos'ta Bahçelievler, Hürriyet Mahallesi'nde kuruldu.

2007 yılında Anadolu Yakası'nın Karayolları arazisi satışta!

2007 yılında Emlak GYO, Üsküdar Altunizade'de köprü girişindeki Karayolları arsasını satışa çıkarmış. Burhaniye Mahallesi'nde yer alan 95 bin 939 metrekarelik arsa açık artırma usulü ile satılacakmış.

2007 yılında Karayolları satışı İstanbul'da fiyatları ikiye katladı!

2007 yılında İstanbul'da bir otel açılışına katılan Erdoğan, Zincirlikuyu'daki Karayolları arazisinin satışı İstanbul'da emlak ve arazi fiyatlarını etkilediğini belirterek, ''Karayolları satışı fiyatları ikiye katladı'' demiş.

2007 yılında Karayolları'nın Zincirlikuyu'daki arazisi Zorlu'nun!

2007 yılında Karayolları'nın Zincirlikuyu'daki arazisi, 800 milyon dolarla Zorlu Gayrimenkul'ün olmuş. Şeyh El Maktum'un da katıldığı ihale, İstanbul'u gayrimenkulde dünyanın önde gelen şehirleri arasına sokmuş.

2007 yılında Karayolları arazisi için kıran kırana yarış!

2007 yılında Özelleştirme İdaresi'nce satışa çıkartılan 96 bin 505 metrekarelik Karayolları arazisi için kıran kırana yarış başlamış. 10 grubun teklif verdiği araziyi alan grup, 226 bin metrekarelik inşaat yapabilecekmiş.

2006 yılında Karayolları arsasına ilgi büyük!

2006 yılında İstanbul'un en değerli arsası olarak nitelendirilen Zincirlikuyu'daki Karayolları arsasına ilgi büyükmüş. 460 milyon 550 bin lira muhammen bedelle satışa çıkarılan arsanın ihalesi için beş yatırımcı şartname almış.

2006 yılında Karayolları'nın Zincirlikuyu'daki arsası satışa çıktı!

2006 yılında Bakanlar Kurulu, Karayolları'nın Zincirlikuyu'daki arsasının 96 bin 505 metrekaresini satışa çıkarmış. Metrekaresine 4.7 bin lira değer biçilen gayrimenkulün toplam değeri 600 milyon lirayı aşacakmış.

Uzman Teknik İnşaat Sanayi Anonim Şirketi kuruldu!

Uzman Teknik İnşaat Sanayi Anonim Şirketi Yalçın Karabacak tarafından 50 bin TL sermaye ile 27 Temmuz 2015 tarihinde Üsküdar'da kuruldu.

2004 yılında Karayolları'nın Zincirlikuyu'daki arsası satışa çıkarılmış!

2004 yılında Karayolları, Zincirlikuyu'daki 17. Bölge Müdürlüğü binasının bulunduğu 87 dönümlük arsayı satışa çıkarmış. Satışa çıkarılacak arsaya 320 trilyon 328 milyar lira (2 milyon 267 bin adet altın parası) değer biçilmiş.

Karayolları uzmanı Haberi

Karayolları uzmanı



Tüp geçit yapılamaz!


İstanbul Boğazı'na tüp geçit yapılması halinde karşıdan karşıya geçmek için 68 kilometre yol katetmek gerekecek.


Hem zaman hem yakıt israfı

Karayolları uzmanlarının hesabına göre, Boğaz'a tüp geçit yapılması halinde Kadıköy Yakası'ndaki girişin Tuzla-Gebze, Avrupa Yakası'ndaki girişin de Avcılar-Büyükçekmece arasında yapılması gerekiyor... Buna göre, Kadıköy'den Beşiktaş'a gitmek isteyen bir kişi, tüp geçide girebilmek için önce Gebze'ye gidecek, ardından tünel içinde 68 kilometre yol alarak Büyükçekmece'den çıkacak... Oradan da TEM veya E-5'i kullanarak Beşiktaş'a dönecek...


Bunun sebebi binde 2 eğim

Uzmanlar bunun nedenini şöyle açıklıyorlar: ''Boğaz derinliği 50 metre... 6 metre yüksekliğindeki tüp geçit ile deniz tabanı arasında en az 12 metre...