Karl Johan Persson Haberi
Yurtdışında Türk kadınlarının alışveriş için ilk adreslerinden biri haline gelen İsveçli hazırgiyim firması Hennes & Mauritz'in (H&M) CEO'su Karl Johan Persson, Türkiye'deki ilk mağazalarını İstanbul Forum'da 2 bin 300 metrekare alanda açacaklarını açıkladı. Türkiye'nin büyüklüğü ve genç nüfusuyla ilginç bir pazar olduğunu ve büyüme için büyük bir potansiyel içerdiğini belirten Persson, uzun zamandan beri Türkiye pazarını yakından takip ettiklerini, şimdi de Türk tüketicisiyle moda tarafında buluşacaklarını ifade etti.
MALİYETİ KISARAK BÜYÜDÜ
H&M'in bugünlere gelmesinin arkasında ise ciddi bir maliyet kısma politikası yatıyor. Firmanın eski CEO'su Fabian Mansson, bugün firmanın bulunduğu noktaya eli sıkı olduğu için geldiğini söylüyor. Mansson, "Şirkette kalemlerimizin üstüne ismimizi yazardık ki başkası çalmasın. Bu tip küçük maliyetlere bile dikkat ederdik. Hep nakit ile çalıştık. Bu şekilde...