Kasper Rorsted kim Haberi
Henkel, 2015'in üçüncü çeyreğinde kâr ve satış oranları ile güçlü yükselişini sürdürdü. Buna göre Henkel'in Çamaşır ve Ev Bakımı iş birimi yüzde 5,5'lik büyüme gerçekleştirdi. Beauty Care iş biriminde organik büyüme yüzde 2,1 oranında oluşurken, yapıştırıcı teknolojileri iş birimi de yüzde 2,3 büyüdü. Böylece 2015 yılının ilk dokuz ayında Henkel'in satışları 1 milyar 413 milyon Euro gibi önemli bir artışla 13 milyar 715 milyon Euro'ya yükseldi. Henkel CEO'su Kasper Rorsted, “Henkel üçüncü çeyrekte güçlü bir performans sergiledi. Tüm iş birimlerinde hem satışları hem de kârları önemli oranda artırdık. Gelişmekte olan piyasalarda güçlü bir organik büyüme gerçekleşti ve büyümeye bir kez daha ortalamanın üzerinde katkıda bulundu.”...